پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

برگزارکنندگان مراسم ختم در ماهشهر دستگیر شدند

دادستان ماهشهر با حضور پنهانی در یک مراسم سوگواری که با وجود هشدارهای ستاد مقابله با کرونا در شهر برگزار شده بود دستور دستگیری برگزارکنندگان مراسم را صادر کرد.

پیش‌نویس خودکار

به گزارش میزان، عصر پنجشنبه در فاز ۳ بندر ماهشهر خانواده‌ای برخلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام به برگزاری مراسم ختم و تیراندازی هوایی کردند.دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر به محض اطلاع از برگزاری این مراسم به طور ناشناس در محل حضور یافت و دستورات لازم برای برخورد با هنجارشکنان را صادر کرد.
محمدی دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: در پى برگزاری مراسم فاتحه و تجمعی که در خیابان پانزدهم فاز ۳ برگزار شده بود به صورت ناشناس در محل حاضر شدم و با صدور دستور ویژه و حضور فعال نیروى انتظامى تعدادی از عاملان دستگیر و بازداشت شدند. دستگاه قضایی با قاطعیت با برگزارکنندگان مراسمی که موجب تجمع مردم می‌شود برخورد خواهد کرد.
وی افزود: متأسفانه هنوز عده‌اى خطر سرعت شیوع ویروس کرونا را درک نکرده‌اند یا نمی‌خواهند درک کنند و باوجود این همه تذکر و آموزش و هشدار اقدام به برگزارى مراسم و تجمع می‌کنند. دوباره هشدار می‌دهم با توجه به نظر کارشناسان بهداشت و درمان مبنى بر شیوع سریع ویروس کرونا در مجالس و مراسم به لحاظ عدم رعایت فاصله اجتماعى، وفق قانون با بانیان هرگونه مراسمى که موجب تجمع مردم شود به علت تهدید علیه بهداشت عمومى بشدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *