پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

برد اسپانیا، سوژه فضای مجازی شد/نترسید، آرژانتین ضعیف بود!

برد اسپانیا، سوژه فضای مجازی شد/نترسید، آرژانتین ضعیف بود!

https://static1.eghtesadnews.com/thumbnail/awrEBoQBBj3t/rygr_OlXE1SXyfNcng8g_k74A2NhtW9cik2q-fLsewj7YUWm2Dtjd6bZHC3eiEK-/%D8%AA%DB%8C%D9%85+%D9%85%D9%84%DB%8C+%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84+%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7.jpg

شب گذشته تیم ملی اسپانیا که در جام جهانی با تیم های ایران،پرتغال و مراکش همگروه است، موفق شد در دیداری دوستانه نایب قهرمان دور قبل جام جهانی یعنی آرژانتین را با نتیجه ۶-۱ شکست دهد.

نتیجه ای که باعث تعجب و حیرت اهالی فوتبال شد و قدرت فوتبال اسپانیا و البته ضعف بسیار آرژانتین در غیاب لیونل مسی را به تصویر کشید.

پس از این نتیجه عجیب،کاربران ایرانی فضای مجازی واکنش های جالب و متفاوتی به آن نشان دادند و درباره نتیجه ای که همگروه ایران در جام جهانی گرفت،صحبت کردند.

کاربری می نویسد:«من مطمئنم پس از بازی با اسپانیا باید دیلیت اکانت کنیم پس اگر همین الان از جام جهانی لفت بدهیم بهتر است.»

کاربر دیگری گفته است:« خوبی این نتیجه این است که اگر ما از اسپانیا ۳ گل بخوریم یعنی از آرژانتین بهتر و قوی تر هستیم.»

یک کاربر دیگر با چاشنی طنز می گوید:« با این وضع شاید نتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم.باید فقط به دوم شدن در گروه فکر کنیم.»

از طرفی دیگر یکی از کاربران نظر جالبی داشت و می گفت:« نباید از اسپانیا ترسید. آرژانتین ضعیف بود و این گونه باخت. ما قوی تر هستیم!»/خبرآنلاین

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *