سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

باردار شدن دختر نوجوان در سفر به دوبی / مادرم مرا در اختیار یک مرد در هتل گذاشت!

نوجوان ۱۶ ساله ای که در دبی به اجبار مادرش به تن فروشی مشغول بوده دو ماهه باردار است.

http://ahvaz.info/wp-content/uploads/%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-15-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87.jpg

مادر پاکستانی ۴۲ ساله دختر نوجوان خود را با رویای کار در یک سالن زیبایی به دبی می آورد، اما به محض ورود در مقابل پدر خانواده اعلام می کند دخترش باید به تن فروشی مشغول شود.

این مادر جنایتکار دختر خود را در ازای دریافت پول در اختیار مردان مختلف قرار می داده است. قربانی نخست از انجام درخواست مادرش سرباز زده، اما تحت فشار توهین ها و داد و فریاد مادرش مجبور به برقراری رابطه با مردان متعدد شده است.

این مادر دخترش را از طریق یک خانم در هتلی که از قبل رزرو می شده به مدت ۲ ساعت در اختیار مردان قرار می داده است. مادر قربانی و یک تاجر ۵۰ ساله پاکستانی هر دو با اتهام قاچاق انسان در دادگاه مواجه هستند. دختر نوجوان در مسیر هتلی در شارجه برای دیدار با یکی از مشتریان اش توسط پلیس بازداشت شده است.

پلیس، زنی که وی را تا هتل مشایعت می کرده را به دلیل تحت تعقیب بودن بازداشت می کند. به گزارش پزشکی قانونی، هیچ علائمی ناشی از آسیب جسمانی در بدن این دختر مشاهده نشده است. مادر این نوجوان در طول تحقیقات اذعان داشته به عنوان خدمتکار مشغول به کار بوده، اما برای حل و فصل یک بدهی مالی به پول بیشتری نیاز داشته که مجبور شده از دخترش در یک خانه فساد استفاده کند. سپس اعتراف کرده طلبکارش به همراه همسرش در مقابل مبلغ بدهی دخترش را برای برقراری رابطه در اختیار مردان می گذاشته است.

بعلاوه طبق گزارش پزشکی این دختر ۲ ماهه باردار و در یک بنیاد حمایت از زنان و دختران تحت مراقبت قرار دارد. جلسه بعدی دادگاه به یکم سپتامبر موکول شده است.

///رکنا

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *