پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

افشای راز جنایت‌ های سیاه پرستار خانگی +عکس

زن جوان وقتی برای پدرش یک پرستار خانگی مرد استخدام می‌کرد نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

https://www.fardanews.com/files/fa/news/1397/4/4/836935_697.jpg

این ماجرا از شهریور دو سال قبل و همزمان با شکایت مرد میانسالی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت شروع شد. این مرد به پلیس گفت: ساعتی قبل گوشی تلفن همراه پسرم در یک پارک از سوی یک موتور سوار سرقت شد این مرد قوی هیکل با تهدید چاقو گوشی تلفن همراه پسرم را به سرقت برد.

با شکایت مرد میانسال، تحقیقات برای دستگیری سارق چاقو به‌دست آغاز شد. دو سال از این ماجرا گذشت و در حالی که بررسی‌ها برای شناسایی و دستگیری سارق موتورسوار ادامه داشت مأموران دریافتند گوشی مسروقه دست زن جوانی به‌نام فرنگیس است. فرنگیس به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت احضار شد.

اما زن جوان در تحقیقات راز جنایت سیاهی را فاش کرد که سرنخ دستگیری سارق گوشی تلفن همراه شد. فرنگیس گفت: من یک زن مطلقه هستم و با پسر کوچکم در خانه پدرم زندگی می‌کنم. از آنجا که پدرم بیمار است و نیاز به مراقبت دارد و من هم به خاطر اینکه شاغل هستم نمی‌توانستم از او بخوبی مراقبت کنم بنابراین تصمیم گرفتم یک مرد را برای مراقبت از او استخدام کنم. در همسایگی ما پیرزنی زندگی می‌کرد که وقتی موضوع را فهمید گفت: پسرم فریبرز می‌تواند از پدرت مراقبت کند من هم به اعتماد او پسرش را استخدام کردم.

وی ادامه داد: از آنجایی که فریبرز تمام کار‌های پدرم را انجام می‌داد یکی از کارت‌های عابر بانکم را که مبلغ زیادی هم پول داخل آن نبود به فریبرز دادم تا اگر نیاز به پول داشت از آن استفاده کند. اما بعد از مدتی متوجه شدم که ۱۰۰ میلیون تومان پول به حسابم واریز شده است. وقتی از او پرسیدم این پول از کجا آمده است جواب درستی به من نداد، اما بعد‌ها متوجه شدم که فریبرز سارق گوشی تلفن همراه است و این هم پول فروش اموال مسروقه بوده است. زن جوان ادامه داد: من سال‌ها قبل به خاطر اختلافات از همسرم جدا شدم و با بچه‌ام نزد پدرم زندگی می‌کردم.

فریبرز که تنهایی مرا دیده بود به من پیشنهاد ازدواج داد، اما وقتی با پاسخ منفی من رو‌به‌رو شد شروع به تهدید کرد. او می‌گفت: روی من اسید می‌ریزد و به پدرم آسیب می‌رساند اگر با ازدواج او موافقت نکنم. یک روز هم که در خانه تنها بودم با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و حتی خودروی ۲۰۶ مرا هم سرقت کرد. فریبرز مدام مرا تهدید می‌کرد که اگر از بلا‌هایی که سرم آورده به کسی حرفی بزنم پدر و بچه‌ام را اذیت می‌کند و حتی روی من اسید می‌ریزد. ترس از این موارد بود که باعث شد در این مدت شکایتی نکنم. با اظهارات زن جوان به دستور بازپرس ایردموسی، مأموران برای دستگیری فریبرز وارد عمل شدند.

همزمان با این عملیات بود که مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش و تهدید از سوی پسر جوانی شکایت کرد. شهرام گفت: دیروز مرد جوانی که قد بلند و هیکلی بود جلوی مرا گرفت و با چاقو مرا تهدید به مرگ کرد. او به‌زور گوشی تلفن همراهم را سرقت کرد. با توجه به فیلمی که مردم از متهم هنگام سرقت و زورگیری گرفته بودند تصویر متهم به دست آمد و مأموران دریافتند وی همان فریبرزاست.

این درحالی بود که در ادامه کــــــــارآگاهان با دو شکایت مشابه دیگر نیز مواجه شدند و زمانی که تصویر فریبرز به آن‌ها نشان داده شد، مالباختگان او را بــــــــــــه‌عنوان عامل سرقت گوشی هایشان شناسایی کردند.

اخاذی‌های سریالی با فیلم‌های سیاه

در ادامه تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت فریبرز بازداشت شد. مرد جوان که ابتدا منکر سرقت و آزار و اذیت بود زمانی که با مالباختگان رو‌به‌رو شد؛ به ناچار سرقت‌ها را قبول کرد و گفت: زورگیری را قبول دارم، اما هرگز فرنگیس را مورد آزار و اذیت قرار نداده‌ام و او را تهدید نکرده‌ام.

درحالی که فریبرز منکر آزار و اذیت زن جوان بود، کارآگاهان در ادامه تحقیقات با فیلم‌های سیاهی در گوشی تلفن همراه او رو‌به‌رو شدند که نشان می‌داد وی زنان و دختران زیادی را مورد سوء‌استفاده قرار داده است. همچنین مشخص شد که فریبرز به بهانه ازدواج با آن‌ها طرح دوستی ریخته و بعد از برقراری ارتباط با دختران جوان و تهیه فیلم و عکس از آن‌ها اخاذی می‌کرده است.

او که پنهانی از این روابط فیلم گرفته بود به دختران جوان پیام می‌داد که اگر مبلغی را که می‌خواهم در اختیارم قرار ندهید فیلم‌ها و تصاویرتان را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد. فریبرز با این ترفند از آن‌ها اخاذی می‌کرد و از طرفی قربانیان که آبروی خود را در خطر می‌دیدند هیچ شکایتی از او نمی‌کردند.
با افشای این راز، تحقیقات به دستور بازپرس پرونده از فریبرز ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *