پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

افشاگری یک لیدر درباره مسائل غیراخلاقی یک مدیر پرسپولیسی

یکی از لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس دست به افشاگری درباره یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس زده است، این لیدر ادعا کرده است این مسئول پیام های غیراخلاقی به بانوان ارسال می کند و در صورت لزوم مدارکش را در رسانه ها منتشر خواهد کرد.

افشاگری از مسائل غیراخلاقی یک مدیر پرسپولیسیبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از لیدر‌های پرسپولیس که در گذشته به دلیل درگیری با علی دایی از افراد شناخته شده محسوب می‌شود، روز گذشته با انتشار ویدیویی از اظهاراتش، تهدید کرد که به زودی برخی از اتفاقات پشت پرده باشگاه پرسپولیس را که بیشتر مربوط به مسائل غیر اخلاقیست را منتشر خواهد کرد.

او در اظهارات خود گفته است یکی از مدیران پرسپولیس پیام‌های غیر معقول و غیر اخلاقی را به برخی بانوان ارسال می‌کند و اگر لازم باشد تمامی آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد.

این لیدر در ادامه صحبت هایش گفته است لازم باشد به علی پروین زنگ می‌زنم و می‌گویم که این آقایان از نام او هم برای برخی اقداماتشان استفاده می‌کنند و مدیریتی در پرسپولیس ندارند و صدای کاپیتان تیم هم از این موضوع در آمده، تا به حال هم به خاطر رو زدن برخی افراد نخواستم افشاگری کنم.

افشاگری یک لیدر درباره مسائل غیراخلاقی یک مدیر پرسپولیسی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *