سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۹ قبل از ظهر به وقت تهران

اعتراف دو سارق به سرقت ۴۰۰ موتورسیکلت!

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از بازداشت دو سارق و اعتراف آن ها به ۴۰۰ فقره سرقت موتورسیکلت خبر داد.

پیش‌نویس خودکار

به گزارش تسنیم،اول مهرماه جاری، سارقان در حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان حافظ بودند که با سر رسیدن مالک موتور، میان آن ها درگیری ایجاد و مالک از ناحیه صورت دچار آسیب‌دیدگی شد. یکی از سارقان در این هنگام از محل متواری و سارق دیگر توسط گشت کلانتری ۱۲۹ جامی دستگیر شد و پس از تحقیقات اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس قرار گرفت.
متهم در بازجویی‌ها درباره شیوه و شگرد سرقت موتورها، گفت: من و همدستم اقدام به سرقت موتور می‌کردیم، من در نقش زاغ‌زن بودم، او موتور را روشن می‌کرد و بلافاصله از محل متواری می‌شدیم و همدستم موتورهای مسروقه را به یکی از همشهریانش می‌فروخت. وی افزود: تاکنون حدود ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت به این شیوه سرقت کرده ایم و بیشتر سرقت های خود را نیز در محدوده خیابان کارگر، جمهوری، طالقانی و حافظ انجام می‌دادیم.
در تحقیقات انجام‌شده پلیس مشخص شد سارقان پول حاصل از سرقت موتورسیکلت ها را صرف خرید مواد مخدر می‌کردند که با توجه به اعتراف سارق و انجام تحقیقات پلیسی همدست وی نیز در مخفیگاهش دستگیر شد. همچنین با دستگیری متهم دوم پرونده، مالخر موتورهای سرقتی  نیز در یکی از شهرهای اطراف تهران شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ علی عزیزخانی؛ رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی با اعلام این خبر گفت: متهمان به سرقت ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرده‌اند که این سرقت ها شامل سرقت انواع موتور آپاچی و پالس است و کارشناسان ارزش ریالی آن ها را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. وی خاطرنشان کرد: متهمان با دستور بازپرس شعبه یک دادسرای ناحیه ۳۴ برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی تمام مال باختگان در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی هستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *