پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

اضافه وزن باورنکردنی بازیگر مرد معروف، طرفدارانش را شوکه کرد! +عکس

بازیگر مرد معروف با تغییر وزن ناگهانی اش موجب حیرت علاقمندان به سینما شد.

راسل کرو باید چقدر تلاش کرده باشد تا بتواند در نقش راجر ایلز بنیانگذار فاکس نیوز ظاهر شود؟

این را می‌توان از تصویر جدید وی از یک سریال کوتاه با عنوان «بلندترین صدا» متوجه شد. این فیلم با تمرکز بر دهه آخر زندگی راجر ایلز ساخته شده و شبکه شوتایم با انتشار نخستین تصویر از راسل کرو در این نقش تعجب‌برانگیز شده است.

در این سریال محدود ۸ قسمتی که برمبنای کتاب «بلندترین صدا در اتاق» نوشته گابریل شرمن ساخته شده، روایتی از زندگی ایلز و از دست رفتن همه چیز او که به دنبال فاش شدن آزار‌های جنسی شکل گرفته از سوی وی مطرح شد و از دست دادن جایگاهش در شبکه کابلی فاکس نیوز به تصویر کشیده شده است.

شوتایم هنوز ویدیویی از بازی کرو ارایه نکرده، اما در پیامی ویدیویی در تور انجمن منتقدان تلویزیونی از تلاش راسل کرو برای نزدیک شدن به این شخصیت گفته است و بعد این عکس در توییتر کمپانی به اشتراک گذاشته شده است.

کار فیلمبرداری این سریال در ماه نوامبر شروع شد. شرمن نویسنده کتابی که منبع ساخت این سریال شده در کنار تام مک‌کارتی تهیه‌کننده سریال که نویسنده فیلمنامه فیلم موفق «اسپاتلایت» بوده، از نویسندگان اپیزود نخست این سریال هستند.

در این سریال نائومی واتس نیز در نقش گرچن کارلسون از مجری‌های این تلویزیون بازی کرده است. او سال ۲۰۱۶ ایلز را برای آزار جنسی به دادگاه کشاند. ست مک‌فارلین، سینا میلر، سیمون مک‌برنی و آنابل ولیس دیگر بازیگران این سریال هستند.

کرو برای نخستین بار با این سریال نقش‌آفرینی در یک سریال تلویزیونی آمریکایی را تجربه کرده و این در حالی است که شوتایم بیش از یک سال است که در فکر ساختن این سریال بود.

ایلز که سال ۲۰۱۷ درگذشت، رییس فاکس نیوز و از چهره‌های شاخص جمهوری‌خواهان بود که به انتخاب شدن رییس جمهوری‌های آمریکا ریچارد نیکسون، رونالد ریگان و جرج بوش کمک کرد.

به تازگی کریستین بیل نیز برای ایفای نقش دیک چنی در فیلم «معاون» افزایش وزن زیادی را متحمل و برای بازی در این نقش نامزد اسکار امسال شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *