پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

استراماچونی: کار کردن در استقلال باعث افتخارم است

آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق استقلال امروز با نشریه گاتزتا دلوا اسپورت در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

www.dustaan.com-استراماچونی: کار کردن در استقلال باعث افتخارم است

استرماچونی می گوید که هدفش برای آینده حضور در فوتبال ایتالیاست هر چند که به تجربیات گذشته خود نیز افتخار می کند: “تسلط کامل به زبان انگلیسی و داشتن فرصت خوب برای حضور در تورنمنت های های اروپایی به من این فرصت را داد تا در باشگاه هایی خارج از ایتالیا کار کنم که به ان افتخار می کنم اما همچنان اولویت من در انتخاب هایم مربوط به فوتبال ایتالیاست هر چند که باعث افتخارم است که به باشگاه هایی قدیمی و ریشه دار با میلیون ها هوادار ملحق شدم و از این بابت بی اندازه خرسند هستم.”

“از مردم می خواهم که صبور باشند و درک کنند که اقدامات پیشگیرانه برای مراقبت از خود آنها و علی الخصوص والدین و پدربزرگ و مادربزرگ های آنهاست و باید با مسئولیت پذیری رفتار کنند همه چیز روبراه خواهد شد و دوباره فوتبال که ورزش محبوب ماست را خواهیم دید و می توانیم آزادانه زندگی کنیم و بیش از قبل از آن لذت ببریم چرا که ارزش چیزی را درک خواهیم کرد که پیش از این نفهمیده بودیم و درک می کنیم که چه نعمت هایی نظیر زندگی آزادانه را از دست داده بودیم که دوباره به دست خواهیم آورد.پیش بینی کردن در مورد زمان شروع دوباره مسابقات مشکل است. لیگ های کوچک تر باید بیشتر از لیگ های بزرگ در مقابل ویروس کرونا مورد حمایت مالی قرار بگیرند.”

مربی ایتالیایی در مورد درس گرفتن از تجربیات گذشته خود گفت:”در گذشته اشتباهات زیادی داشتم اما اگر به عقب برگردم تصمیم هایی که گرفتم را تکرار می کنم چرا که باعث شد تا درس هایی بگیرم و نیرومندتر از قبل باشم. مهم است که همیشه متواضع باشی. به خاطر خانواده ای که دارم از خداوند سپاسگزارم. همیشه با انگیزه و جاه طلب بوده ام اما ناسپاس نیستم.”

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *