پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

از اشک شوق ظریف تا انتقادهای مردم از صداوسیما

www.dustaan.com-ظریف-اشک-شوقمجله انلاین دوستان :   تیم مذاکره هسته‌ای کشورمان به ریاست محمدجواد ظریف، صبح امروز از طریق پایوون دولت فرودگاه مهرآباد به تهران بازگشتند و مورد استقبال جمعی از مردم و رسانه‌ها قرار گرفتند. این مراسم با حاشیه‌های ریز و درشتی همراه بود، که برخی از آن‌ها به این شرح است:

۱) هواپیمایی تیم مذاکره کننده کشورمان ساعت ۷: ۵۰ دقیقه بر باند مهرآباد نشست. محمدجواد ظریف ساعت ۷: ۵۵ دقیقه از هواپیما پیاده شد و مدت کوتاهی بعد نشست خبری وی برگزار شد.

۲) از ساعت ۵ صبح عکاسان و خبرنگاران رسانه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و داخلی و خارجی در فرودگاه مهرآباد حضور داشتند. مردم نیز رفته رفته، بدون سازماندهی قبلی از ساعت ۶ به بعد صبح امروز در مهرآباد حضور پیدا کردند و راس ساعت ۸ صبح نیز نشست خبری ظریف آغاز شد.

۳) قربانی گوسفند مقابل تیم هسته‌ای کشورمان در ابتدای ورود صورت گرفت.

۴) مردم سرودهای یار دبستانی،‌ای ایران و سر اومد زمستون را برای تیم هسته‌ای کشورمان خواندند.

۵) کریمی قدوسی و اکبر ترکان از چهره‌هایی بودند که از مسئولان در مهرآباد حضور داشتند. همچنین احمد خمینی، نتیجه امام خمینی (ره) وفرزند حجت الاسلام سیدحسن خمینی نیز به مهرآباد آمده بود.

۶) در زمان حضور مردم به خاطر ازدحام جمعیتی که اطراف تیم مذاکره کننده بود، نیروی پلیس و امنیت فردوگاه، از مردم درخواست داشتند محوطه را نظم بدهند تا امکان حضور ظریف به وجود آید.

۷) مردم شعارهایی انتقادی از نحوه پوشش صداوسیما از مذاکرات سر می‌دادند.

۸) شعارهایی نظیر «وزیر اهل منطق – یادآور مصدق» و «دکتر ظریف زنده باد – روحانی پاینده باد» از جمله شعارهای مردم هنگام استقبال از مذاکره کنندگان کشورمان بود.

۹) ظریف هنگام استقبال مردم و شنیدن شعارهای آن‌ها، هنگامی که میان جمعیت بود، اشک شوق ریخت.

۹) مردم هنگام عبور ماشین عراقچی و تخت روانچی و صالحی، آن را نگه داشتند و از آن‌ها قدردانی و تشکر کردند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *