پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های دیدنی مبینا نصیری و همسرش

مبینا نصیری متولد ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۸ در تهران بوده و فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی است. لفظ جگر در برنامه زنده تلویزیونی وی را به مدت دو سال ممنوع‌ التصویر کرد!

http://www.samteto.ir/wp-content/uploads/2015/02/mobina-nasiri-samteto.ir-296821.jpg

 

زندگینامه مبینا نصیری

مبینا نصیری کار خود را از گویندگی در رادیو جوان و رادیو صدای آشنا شروع کرد و از همین طریق فرصت اجرا در تلویزیون و برنامه آفتابگردون شبکه دو را پیدا کرد و اولین کار تصویری کارنامه هنری وی شد، در پی آن برنامه‌های زیتون و جوانی شبکه جام جم، برنامه صعود و مکتب خانه غیرانتفاعی شبکه آموزش، سیمای خانواده و صبح بخیر ایران، سال تحویل ۹۳، امروز هنوز تموم نشده، شبکه هر ایرانی، ویژه برنامه‌های روز زن، روز دختر و… را در شبکه یک اجرا کرد.

https://scontent-frx5-1.cdninstagram.com/vp/d3870e8a5506694cc0658e284706cb56/5DC685A0/t51.2885-15/e35/30601583_2063918190515747_5353976501706424320_n.jpg?_nc_ht=scontent-frx5-1.cdninstagram.com

ممنوع‌ التصویری

در سال ۱۳۹۲ مبینا نصیری در برنامه زنده امروز هنوز تموم نشده، خطاب به مجری مرد مقابلش در خصوص یکی از پیامکهای مردم ابتدا سکوت و وقتی با اصرار این مجری مواجه شد به او گفت: نوشته‌اند جگر!”به مبینا نصیری گفته بودند جگر” که این دیالوگ حواشی فراوانی به دنبال داشت و در نهایت منجر به ممنوع‌التصویری وی به مدت دو سال شد. وی بعد از ۲ سال در مورد ممنوع‌التصویری اش گفت:”حوالی مهر در دومین روز از حضورم در برنامه امروز هنوز تموم نشده حاضر شدم.

https://persianv.com/oldpostspic/998548363.jpg

نویسنده مطلبی به من داد برای خواندن که اتفاقا پیامک بیننده‌های برنامه هم نبود و حاصل تراوشات ذهنی نویسنده برنامه بود. در پایان یک جمله، کلمه ای نوشته شده بود و قرار بود که من بدون گفتن عبارت دقیق با ان کلمه شوخی کنم و البته اشاره ای هم به شخصیت عروسکی کلاه قرمزی داشت. همکار بنده اما بدون اطلاع از سناریو و در حالیکه اصلاً حق دخالت در آیتم من را نداشتند چیزهایی گفتند و من برای اینکه به ایشان بگویم دست بردارد و بگذارد کار خود را انجام دهم ناچار شدم غیر مستقیم اشاره کنم بلکه ایشان از دخالت در کار من منصرف شوند.کامران نجف زاده و اخبار بیست و سی اما علی‌رغم انتظاری که می‌رفت غیرحرفه ای عمل کردند و بدون اطمینان از واقعیت ماجرا به انچه روی انتن دیده بودند بسنده کردند و با سالها ابروی کاری من بازی کردند و موجبات توهین‌های سرشاری رو به من فراهم کردند. فردای آن روز مدیر شبکه نویسنده را اخراج کرد و من دو سال تمام خانه نشین شدم.

www.dustaan.com-بیوگرافی و عکس های دیدنی مبینا نصیری و همسرش

ازدواج مبینا نصیری با مجری سرشناس

مبینا نصیری مجری جوان تلویزیون کشورمان ، از ازدواجش در سال ۹۶ با مجری سرشناس تلویزیون خبر داد.

او همچنین در گفت و گو با تلویزیون پلاس توضیحاتی راجع به اتفاقاتی که منجر به ممنوع الکار شدنش شد را بازگو کرد.

نصیری نامی از همسر آینده اش نبرد اما گفت که همسر آینده اش از مجریان مطرح تلویزیون است که البته تاکنون هیچ گونه مساله ای نداشته و به اصطلاح در برنامه هایش هیچ سوتی نداده است.

این مجری که متولد سال ۱۳۶۸ است همچنین گفت که اگر همسرش با کار او مخالف باشد به خاطر عشقی که به او دارد حاضر است از کار اجرا دست بکشد.

www.dustaan.com-بیوگرافی و عکس های دیدنی مبینا نصیری و همسرش

۱.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *