پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

اروگوئه ۰ – فرانسه ۲ /صعود خروس‌ ها به مرحله نیمه‌ نهایی با برتری مقابل چارئواس

تیم فوتبال فرانسه در دیدار با اروگوئه به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کرد.

https://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1397/04/15/13970415000422636665057403771674_63300_PhotoT.jpg

به گزارش فارس، تیم‌های فرانسه و اروگوئه از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه نیژنی نوگراد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به نفع فرانسه به پایان رسید تا شاگردان دشان به مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود کنند و منتظر بازی برزیل -بلژیک شوند تا رقیب بعدی‌شان مشخص شود.

گل‌ها: واران(۴۰) و گریژمان(۶۱) فرانسه.

داور: نستور فابیان از آرژانتین-علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان داور چهارم این دیدار بود.

اخطارها: هرناندز، ام باپه(فرانسه)، بن تانکور و رودریگز(اروگوئه).

اخراج:

ترکیب اروگوئه: موسلرا، خیمنز، گودین، کاسرس، دیگو لاکسالت، ناندز(۷۳-دوراتی)، توریرا، بن تاکور(۵۹-رودریگز)، وسینو، سوارس و استوانی(۵۹-گومز).

ترکیب فرانسه: لوریس، پاوارد، واران، اومتیتی، هرناندز، پوگبا، تولیسو(۸۰-انزونزی)، کانته، گریژمان، ژیرو و ام باپه(۸۸-عثمان دمبله).

شرح نیمه اول

فرانسوی در این نیمه اکثریت توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی موقعیت های خطرناک چندانی نداشتند و تنها یک موقعیت خوب به ام باپه رسید ولی او قدر این موقعیت را ندانست.

در ادامه خروس‌ها مزد فشارهای خود را روی دروازه اروگوئه را گرفتند و در دقیقه ۴۰ بازی واران مدافع پیش تاخته فرانسه با یک ضربه سر دروازه رقیب را باز کرد تا در نیمه اول فرانسوی‌ها برنده به رختکن بروند.

در دقایق پایانی نیمه اول هم واکنش دیدنی لوریس مانع از گلزنی اروگوئه‌ای‌ها شد.

شرح نیمه دوم

در نیمه دوم آبی‌آسمانی‌ها آمدند تا گل خورده را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند ولی برخلاف جریان بازی و با وجود حملات گسترده اروگوئه روی دروازه خروس‌ها اما این فرانسوی ها بودند که دوباره به گل رسیدند.

آنتونیو گریژمان در دقیقه ۶۱ بازی از پشت محوطه جریمه اروگوئه یک شوت سرکش به طرف دروازه اروگوئه روانه کرد و موسلرا با یک اشتباه فاحش نتوانست توپ را دفع کند و توپ در درون دروازه قرار گرفت. فرانسه در نهایت با این نتیجه به پیروزی رسید به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

شاگردان دشان در نیمه نهایی خود را آماده برنده دیدار امشب برزیل – بلژیک خواهند کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *