پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

ارتباط نامشروع پسر ۱۴ ساله با عمه ۳۷ ساله اش +عکس

زن ۳۷ ساله به جرم برقراری رابطه جنسی با برادر زاده ۱۴ ساله اش دستگیر و دادگاهی شد، وی با حضور در دادگاه اعلام کرد که این رابطه در پی مصرف مشروبات الکلی صورت گرفته و از روز حادثه چیزی به یاد نمی آورد.

جام نیوز نوشت :  “آنجلا گات” به اتهام رابطه جنسی با پسر ۱۴ ساله در حالی دادگاهی شد که مدعی است این کار درحالی که در وضعیت مستی بسر می برده صورت گرفته است. با این ادعا رسیدگی به پرونده از مسیر عادی خارج شده بود.

این زن که به خاطر تجاوز به پسر نوجوان که برادر زاده اش است بازداشت شده بود به قاضی گفت که برادرزاده ام را نیمه برهنه در خانه ام دیدم و با توجه به شرایط مستی که داشتم این اتفاق شوم افتاد.

آنجلا در تمام بازجویی ها برقراری رابطه را ناشی از نوشیدن مشروبات الکی دانسته و می گوید به همین دلیل هیچ چیزی از این اتفاق به یاد نمی آورد.

در دادگاه گفته شده طبق تحقیق پلیس نوجوان ۱۴ ساله نیز از مشروبات الکی استفاده کرده بود. بنابراین ایشان نیز در مورد این حادثه که در تابستان ۲۰۱۵ اتفاق افتاده است، چیزی به خاطر ندارد.

ارتباط نامشروع پسر ۱۴ ساله به عمه ۳۷ ساله اش

البته آنجلا، جنوب غرب اسکاتلند در دادگاه به اتهام رابطه جنسی با یک کودک نوجوان اعتراف کرد، اما وی اذعان داشته اقدام وی در حالت عادی صورت نگرفته و وی ذاتا آدم کودک آزاری نیست.

وکیل وی نیز در دادگاه گفته است شجاعت بسیاری لازم است که یک شخص بتواند به جرم خود به این صراحت اعتراف کند.

متهم به دلیل از دست دادن تعادل اش در روز حادثه زمین می خورد که منجر شده اورژانس و پلیس به محل اعزام شوند. متهم مادر تنهایی است که سرپرستی دو دختر خود را نیز بر عهده دارد.

رسیدگی به پرونده این زن بیوه با توجه مطرح شدن حالت مستی اش در حین ارتکاب جرم زمان زیادی برد و در نهایت دادگاه او را به ۵ سال زندان محکوم کرد.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *