سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۳ قبل از ظهر به وقت تهران

اذیت‌ و آزار پسربچه ۱۳ ساله توسط سارق زورگیر +عکس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق زورگیر این‌بار به اتهام آزار و اذیت نوجوانی ۱۳ ساله خبر داد.

دوازدهم مرداد ماه امسال، نوجوانی به همراه پدرش به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران مراجعه و در طرح شکایتی عنوان داشت که توسط یکی از جوان‌های محل سکونت‌شان به نام «بهزاد» مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با طرح شکایت اولیه با موضوع «آزار و اذیت» و تأکید موضوع از سوی پزشکی قانونی، پرونده جهت ادامه تحقیقات و دستگیری متهم از شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. نوجوان ۱۳ ساله در اظهاراتش به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ساعت ۲۰:۳۰ در حال بازگشت از باشگاه به منزل بودم که یکی از بچه محل‌ها به نام بهزاد که مقابل منزلشان ایستاده بود مرا صدا کرد؛ زمانیکه به او نزدیک شدم تا ببینم بهزاد با من چکار دارد، ناگهان دستم را گرفت و مرا با زور و تهدید به داخل خانه‌شان در طبقه دوم ساختمان برد. بهزاد در خانه را قفل کرد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ سیزدهم مرداد با مراجعه به محل سکونت بهزاد، در حالیکه قصد داشت با مشاهده کارآگاهان از طریق پشت بام از محل متواری شود او را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند و شاکی پرونده پس از مواجه حضوری، متهم را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داد.

در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از مجرمین سابقه‌دار در زمینه زورگیری است که در شهریورماه سال ۱۳۹۰ نیز دستگیر و روانه زندان شده و برابر تحقیقات میدانی انجام شده از محل سکونتش، در زمینه خرید و فروش موادمخدر نیز فعالیت دارد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار قانونی، جهت ادامه رسیدگی به پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از متهم در مراحل مقدماتی است.

//تسنیم

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *