پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

ادعاهای امیر تتلو درباره مائده هژبری ، دختر اینستاگرامی!

در روزها اخیر انتشار سلفی مشترک امیرحسین مقصودلو ، معروف به امیر تتلو با مائده هژبری دختر اینستاگرامی، در شبکه های اجتماعی بازتاب های بسیاری به همراه داشته است.

http://www.persianv.com/oldpostspic/114987955.jpg

بررسی مجموعه اتفاقات ایام اخیر، با اتصال به برخی کارکرد‌های پیشین مهره‌های جریانات سیاسی کشور در ایام انتخابات، می‌تواند علت العلل انحراف مرتب افکارعمومی را آشکار سازد. تتلو که در سال‌های قبل به یکی از حامیان اصولگرایان تبدیل شده بود و مرتباً از خود چهره‌ای جدید، با اعتقاد به اصول دینی و تاکید مکرر بر مقوله حجاب نشان می‌داد، در یکی از پست‌های اخیرش می‌گوید دیگر نظرات سابق در مورد حجاب را ندارد و حالا باز هم مواضعش تغییر کرده و شاید بیشتر هم تغییر کند! سوالات زیادی که این روز‌ها در ذهن مردم و کاربران فضای مجازیست، همچنان بی پاسخ است؛ این سوالات، اما وقتی پیچیده‌تر میشود که برخلاف ادعای صداوسیما افشا شد که قوه قضاییه و پلیس فتا اساسا نقشی در اپخش اعتراف تلویزیونی نداشته اند. مردم می‌پرسند پس پشت پرده انتشار اعتراف مائده هژبری، چیست؟

بررسی مجموعه اتفاقات ایام اخیر، با اتصال به برخی کارکرد‌های پیشین مهره‌های جریانات سیاسی کشور در ایام انتخابات، می‌تواند علت العلل انحراف مرتب افکارعمومی را آشکار سازد.

به گزارش انتخاب، برخی می گویند این مهندسی چندلایه افکارعمومی، می‌تواند تلاشی از سوی یک جریان باشد تا ماجرای افشای اسامی ارزبگیران دولتی به حاشیه رانده شود؛ هرچند این اسامی پس از هفته‌ها از دستور رییس جمهور، در بخش‌های مهمی از دولت، هنوز رسانه‌ای نشده است!

ماجرا‌های مائده هژبری و تتلو!

برخی کاربران فضای مجازی ادعا کرده اند که “تتلو در ابروریزیی جدید، تصویری قدیمی از مائده هژبری منتشر کرده است”

هژبری دختریست که این ایام بخاطر انتشار اعترافات او در تلویزیون بدلیل رقص در اینستاگرام مشهور شده است؛ هرچند گزارش‌ها حکایت از آن دارد که هژبری اساساً بازداشت نبوده است!

تتلو ادعا کرده هژبری الان در ترکیه و همراه تیم اوست! و حتی مدعی شد قرار است در کنسرت او این دختر حضور داشته باشد!

این کاربران شبکه‌های اجتماعی با کنار هم قراردادن تصاویر جدید و قدیم این خواننده می‌گویند تتلو درتصاویر جدید، نقاشی جدیدی روی صورتش کشیده که در تصویر مشترک با مائده، اثری از آن نیست که نشان از دروغ این خواننده دارد!

این گروه از کاربران فضای مجازی معتقدند او عامدانه دو تصویر از مائده هژبری را منتشر کرده تا از شهرت او برای کنسرتش استفاده کند!

پس از آن، توییتی منتسب به مائده هژبری منتشر شد که ضمن انتقاد از تتلو بدلیل سواستفاده از عکس وی، اقدام وی را تبلیغاتی خوانده و گفته که با پیگیری خانواده اش، تصویر مذکور از صفحه اینستاگرام تتلو حذف شده است.

با این حال، گروهی دیگر از کاربران با جعلی خواندن توییت هژبری می‌گویند این تصاویر کاملاً واقعیست و نور زیاد عکس، باعث از بین رفتن تتوی صورت او شده است. حتی برخی با امکانات کامپیوتری، ادعای خود در مورد صحت ادعای تتلو را قابت کرده اند.

چرخش موضع ثانویه تتلو؛ دوباره ضدحجاب شد؟!

یک اتفاق حاشیه‌ای عجیب که حتما باعث شرم اصولگرایان حامی این خواننده زیرزمینی خواهد شد، چرخش اعتقادی جدید تتلوست! درحالی که او چندی قبل ایران را ترک کرد و این روز‌ها در حال برنامه ریزی برای کنسرتش است، پس از مدت‌ها سکوت، مواضع جدیدی از او منتشر شده است.

او که در سال‌های قبل به یکی از حامیان اصولگرایان تبدیل شده بود و مرتباً از خود چهره‌ای جدید، با اعتقاد به اصول دینی و تاکید مکرر بر مقوله حجاب نشان می‌داد، در یکی از پست‌های اخیرش می‌گوید دیگر نظرات سابق در مورد حجاب را ندارد و حالا باز هم مواضعش تغییر کرده و شاید بیشتر هم تغییر کند!

هرچند تتلو قبل از چرخش موضع ثانویه اش، یک خواننده زیرزمینی بود مانند بقیه فعالان این عرصه؛ چهره‌ای کاملاً مقابل چرخش موضع اولیه اش! اما حمایت او از برخی اصولگرایان باعث تفاوت این خواننده زیرزمینی نسبت به دیگر همکارانش شد.

سناریو پیچیده‌تر از این حرفهاست؟!

به موضوع اصلی بازگردیم. یکسال قبل در چنین روزهایی، خبرگزاری فارس از تتلو تقدیری ویژه کرده بود. او قبل از آن، در ایام انتخابات ریاست جمهوری به دیدار ابراهیم رییسی کاندیدای انتخابات رفته بود؛ دیداری شگفت انگیز با هدف افزایش آراء انتخاباتی، که حتی برخی نزدیکان رییسی ادعا کردند خود رییسی نه تنها تتلو را نمی‌شناخته، بلکه از این دیدار نیز بی اطلاع بوده است.

این ملاقات که تصاویرش به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، آنقدر جنجالی شد که برخی ضمن انتقاد از رییسی برای استفاده از وجهه غیراسلامی این خواننده زیرزمینی، تتلو را یک اصولگرای جدید خواندند!

با این حال، بسیاری به مجموعه اتفاقات چند هفته اخیر، به دیده تردید می‌نگرند.

برخی از جمله وزیر ارتباطات نیز این ماجرا را برنامه ریزی شده می‌خوانند؛ با این استدلال که ماجرای شفاف سازی مربوط به ارزبگیران دولتی به حاشیه برود. اتفاقی که البته مسبوق به سابقه است و قبلتر مشابه آن دیده شده است.

سوالات زیادی که این روز‌ها در ذهن مردم و کاربران فضای مجازیست، همچنان بی پاسخ است؛ این سوالات، اما وقتی پیچیده‌تر میشود که برخلاف ادعای صداوسیما افشا شد که قوه قضاییه و پلیس فتا اساسا نقشی در اپخش اعتراف تلویزیونی نداشته اند. مردم می‌پرسند پس پشت پرده انتشار اعتراف مائده هژبری، چیست؟

چه ارتباطی میان تتلو و هژبریست؟ این دو چگونه در ترکیه ناگهان به یکدیگر رسیدند؟

آیا همان‌ها که تتلو را یکباره به دیدار رییسی بردند، سناریوی جنجالی اعتراف تلویزیونی هژبری را طراحی کرده اند؟ آیا همین جماعت، حلقه اتصال هژبری و تتلو شدند تا همچنان اذهان را از ماجرای ارز‌های دولتی دور کنند؟

اما مگر در میان آن اسامی چه میتواند باشد که این همه وقت و زمان و امکانات، برای سناریونویسی و عملیاتی سازی آن هزینه می‌شود؟ ماجرا چیست؟

///انتخاب

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *