چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱ بعد از ظهر به وقت تهران

اجیر کردن قاتل با پیشنهاد ۲ میلیاردی!

درگیری مسلحانه در محله سعادت‌آباد با مرگ مرد زخمی وارد مرحله تازه‌ای شد. در جریان تحقیقات جنایی مشخص شد، دو برادر برای این جنایت قاتلی را با پیشنهاد دو میلیارد تومان اجیر کرده‌اند.

اجیر کردن قاتل با پیشنهاد 2 میلیاردی!

به گزارش خبرنگار جام‌جم، این درگیری خونین مسلحانه ظهر هفتم مرداد امسال میان دو گروه از اوباش که سرنشینان خودروی جک و سوناتا بودند در سعادت‌آباد تهران رخ داد. مرد ۳۰ساله زخمی در بیمارستان پیامبران بستری شد و ۱۵ نفر از سوی پلیس امنیت تهران طی چند روز گذشته در این پرونده بازداشت شدند. سرانجام ساعت ۱۶ اولین روز شهریور امسال مرد زخمی بعد از ۲۵ روز بستری بودن در بیمارستان فوت شد. مرگ او از سوی کلانتری باغ فیض به ساسان غلامی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و پرونده با دستور قضایی در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. همچنین معلوم شد که در میان افراد بازداشتی عامل جنایت و یکی از دو برادرانی که با مقتول اختلاف داشته‌اند، حضور دارند. این در حالی بود که تحقیقات پلیسی نشان می‌داد که مقتول صاحب نمایشگاه خودرو در تهران بوده است. یکی از مردان بازداشت شده که با مقتول اختلاف داشت، در تحقیقات پلیسی گفت: مقتول خانواده‌ام را تهدید کرده و ما فقط قصد تنبیه او را داشتیم که وی با شلیک گلوله شرور حرفه‌ای فوت کرد.
این در حالی بود که شرور حرفه‌ای که کلکسیونی از جرایم را در پرونده‌اش دارد، اظهارات جدیدی را مطرح کرده و مدعی شد که برای این جنایت از سوی دو برادر موادفروش اجیر شده است و گفت: مقتول و دو برادر رقیب کاری بودند. مقتول دوست دختری به نام بیتا داشت که از هم جدا شدند و بیتا به گروه رقیب پیوست و دوست یکی از دو برادری شد که مرا اجیر کردند. شب قبل از جنایت به جشن تولدی که دو برادر در ویلای فشم برگزار کرده بودند، رفتم. بیتا آنجا بود و مقتول هم سرو‌کله‌اش پیدا شد. او با آن دو برادر دعوا و یکی از آنها را با چاقو زخمی کرد. بعد عکس خواهر دو برادر رقیب را به آنها نشان داد و تهدید کرد بلایی سر او می‌آورد. بعد از جشن تولد، دو برادر به من گفتند اگر مرد جوان را به قتل برسانم دو میلیارد تومان می‌دهند. چند میلیون تومان پول دادند و من قبول کردم و قرار شد بعد از پایان کار بقیه پول را بگیرم.
متهم به قتل ادامه داد: روز حادثه من و همدستانم، مرد جوان را تعقیب کرده و در محله سعادت‌آباد با او درگیر شدیم. با گلوله زخمی‌اش کرده و با همان حال، او را داخل خودرو انداخته و با خودم بردم. شکنجه‌اش دادم، لبانش را با چاقو بریدم و حوالی بیمارستان رهایش کردم. بعد از این ماجرا من و یکی از برادران و تعدادی دیگر بازداشت شدیم و نتوانستم بقیه دو میلیارد تومان را بگیرم.
با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای دستگیری مرد اجیر‌کننده فراری ادامه دارد .

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *