ابزار یا کد اسکریپت نرخ لحظه ای دلار ، سکه و طلا

تنظیمات جدول خروجی

ستون های مورد نیاز خود را انتخاب کنتید :

رنگ جدول را مشخص کنید :

گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید :

ابزار یا کد اسکریپت نرخ لحظه ای دلار ، سکه و طلا

برای نمایش قیمت ها در سایت خود ، بخش های مورد نظر را از کادر سمت راست انتخاب کرده و در آخر بر روی دکمه «دریافت کد» کلیک کنید.
با قرار دادن کد ابزار یا اسکریپت نرخ لحظه ای ارز می توانید به صورت خیلی دقیق و بسیار مفید برای مخاطبین وب سایت خود یک جدول خیلی زیبا برای نمایش قیمت ها و تغییرات قیمت های ارز های جهانی مانند دلار و یورو قرار دهید.
یکی از تاثیرات مهم قرار دادن کد اسکریپت قیمت ارز در وب سایت این است که می تواند باعث مفید شدن وب سایت شما در دید مخاطب گردد که این مورد بر سئو وب سایت تاثیر دارد. زیرا هدف نهایی در سئو سایت راضی نگه داشتتن مخاطب و مفید بودن وب سایت برای مخاطب است.
یکی دیگر از تاثیرات مثبت قرار دادن ابزار نمایش ارز در وب سایت، بالا بردن ماندگاری مخاطب در وب سایت است که این خود باعث کاهش Bounce Rate وب سایت می گردد. Bounce Rate‌یا نرخ پرش میزان ماندگاری مخاطب در وب سایت است. هر چه قدر مقدار نرخ پرش کمتر باشد وب سایت می تواند رتبه بهتری داشته باشد.
کلیه قیمت ها به صورت منظم از منابع معتبری چون اتحادیه طلای تهران ، اتحادیه طلای مشهد ، صرافی ملی و ... بروزرسانی می شوند

نام محصول قیمت درصد تغییرات بیشترین قیمت کمترین قیمت بروزرسانی

دریافت کد

جهت دریافت کد ابزار نمایش آنلاین قیمت طلا و ارز ، ابتدا ظاهر ابزار خود را از طریق فرم سمت راست مشخص نموده و سپس بر روی کلید «ساخت کد» کلیک کرده و در هر قسمتی از صفحات دلخواه سایت خود که مایل بودید کپی نمایید.





تصویر زیر نمونه استفاده شده کد در مجله خبری دوستان می باشد.
× close

Themer color options