پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

آیا واقعاً سباستین پسرخوانده کی‌ روش است؟

حتماً حالا سباستین را خوب می‌شناسید. او در بین مربیان کادر فنی، گمنام‌ترین بود ولی حالا در ایران معروف شده است.

http://www.khabarvarzeshi.com/files/fa/news/1397/4/13/18653_494.jpg

این مسئله علت دارد. سال گذشته شایعه شد کارلوس کی‌روش فرزندخوانده خود را به تیم ملی ایران آورده است. منابع خبری فاش کردند سباستین که سن و سال زیادی هم ندارد و کار خاصی بلد نیست، تنها به خاطر آنکه فرزندخوانده کی‌روش به حساب می‌آید، توانسته به کادر فنی ایران برسد.

علی کریمی کسی بود که این مسئله را رسمی کرد. او در کانال خود نوشت کی‌روش فرزندخوانده‌اش را به تیم ملی ایران آورده است. این مسئله جنجال زیادی به راه انداخت و کارلوس کی‌روش در پیامکی به عادل نوشت: «اتهامات کریمی بزدلانه است.» ناگهان جنگ بزرگی درگرفت و سرمربی تیم ملی اعلام کرد کریمی باید این ادعای خود را ثابت کند.

در آن روزها اما سباستین به دور از فضای رسانه، به کار خود مشغول بود. او به عنوان مربی بدنساز و فیزیوتراپ در تیم ملی فعالیت می‌کرد و می‌کند. در زمان حضور خبرنگار ما در جام جهانی‌ اما اتفاق جالبی افتاد.

در مسیر سفر مسکو به سارانسک، دو دوست پرتغالی در قطاری حضور داشتند که خبرنگار خبرورزشی در آن حاضر بود. یکی از آنها دیوید نام داشت که ادعا می‌کرد از دوستان نزدیک سباستین است.

دیوید ابتدا به خبرنگار ما گفت: «سباستین را می‌شناسی؟» وقتی به او پاسخ مثبت دادیم، گفت: «او از دوستان بسیار نزدیک من است و در روسیه چند بار او را دیده‌ام. من و سباستین سال‌هاست که با هم دوست هستیم. او یکی از ورزشکاران معروف پرتغال در رشته پنج‌گانه است.

آیا می‌دانستید سباستین فقط دو، سه ثانیه برای حضور در المپیک کم آورد؟ او می‌توانست در المپیک حاضر شود ولی در لحظه آخر نتوانست سهمیه بگیرد. سباستین واقعاً در کارش حرف ندارد.» وقتی از دیوید سؤال کردیم آیا سباستین پسرخوانده کارلوس کی‌روش است، گفت: «پسرخوانده؟ نه! او پسر یکی از دوستان کارلوس کی‌روش است.»

از دیوید خواستیم تا در این‌باره برای‌مان بیشتر توضیح دهد: «خب خانواده سباستین از دوستان قدیمی کارلوس کی‌روش به حساب می‌آیند. راستش یک بار سباستین این موضوع را به من گفت. گفت در ایران می‌گویند من پسرخوانده کارلوس کی‌روش هستم. خیلی خوب شد شما را دیدم تا برای‌تان این موضوع را باز کنم.

سباستین پدر دارد! او خودش یک ورزشکار حرفه‌ای بوده است. این اصلاً درست نیست که او پسرخوانده کی‌روش است، تنها پدر و مادرش از دوستان کارلوس به حساب می‌آیند.»
منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *