سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۳ قبل از ظهر به وقت تهران

آغاز تماشای خانوادگی جام جهانی در آزادی با بازی ایران و اسپانیا

از فردا و همزمان با دیدار ایران و اسپانیا،خانواده ها می توانند نظاره گر دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه یک صد هزار نفری آزادی باشند.

https://media.mehrnews.com/d/2018/06/15/3/2806385.jpg

به گزارش خبرگزاری مهر، مجوز پخش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی، لحظاتی قبل از سوی استانداری تهران صادر شد تا علاقه مندان به ورزش بتوانند همراه خانواده خود تماشاگر بازی ها در ورزشگاه آزادی باشند.

این برنامه از فردا با بازی ایران و اسپانیا آغاز و تا ٢۵ تیرماه یک روز پس از بازی فینال، هر روز ادامه خواهد داشت.

از هفته قبل با دستور ناصر محمودی فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی، زیر ساخت های لازم برای نمایش بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه بزرگ آزادی فراهم شد تا علاقه مندان به ورزش بتوانند این مسابقات جذاب و مهیج را همراه با اعضای خانواده خود در بزرگترین مجموعه ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.

طبق هماهنگی های صورت گرفته یک نمایشگر بزرگ به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازیهای جام جهانی از جمله دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باشند.

این اتفاق برای نخستین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می دهد و پیش بینی می شود با استقبال علاقه مندان به ورزش در مرحله نخست ۱۰ هزار بلیت فروخته شود.

در جنگ فرهنگی در نظر گرفته شده خانواده های حاضر در مجموعه ورزشی آزادی علاوه بر تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از برنامه های مفرح دیگر بهره مند خواهند شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *