چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ قبل از ظهر به وقت تهران

آزار و اذیت و سرقت از زنان با جعل عنوان مامور گاز

پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی جوان مسلحی است که با جعل عنوان مامور اداره گاز، آب و برق وارد خانه زنان تنها شده و بعد از آزار و اذیت، طلا و اموال قیمتی‌شان را سرقت می‌کند.

آزار و اذیت و سرقت از زنان با جعل عنوان مامور گاز

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل اردیبهشت امسال، زن جوانی با حضور در دادسرای شهرری از مردی به اتهام آزار و اذیت و سرقت مسلحانه اموالش در خانه‌شان در محله دولت‌آباد شکایت کرد.
با دستور بازپرس جنایی، پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره یکم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: شوهرم سر کار رفته بود و در خانه تنها بودم. هنگام ظهر زنگ در خانه‌مان به صدا در‌آمد. مردی مدعی شد که مامور اداره برق است و آمده تا کنتور‌نویسی کند به همین منظور اعتماد کرده و در را باز کردم. او بعد از آن‌که کنتور را نگاه کرد دوباره زنگ زد و خواست که فیش قبلی‌مان را هم نگاه کند. وقتی در را باز کردم، به زور وارد خانه شد و با تهدید سلاح مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد با سرقت پول‌های موجود در خانه و هر چه طلا همراه داشتم، فرار کرد. مرد مهاجم جوان بود، ماسک زده، کیف کج پستچی روی دوش خود انداخته بود و کلاهی بر سر داشت که کوهنوردها به سر می‌کردند و واژه انگلیسی به معنی جک پوست گرگ روی آن حک شده بود. بعد از این شکایت و چهره‌نگاری رایانه‌ای از دزد آزارگر تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد. این در حالی بود که بعد از این ماجرا، پنج زن جوان، میانسال و سالخورده نیز با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. تحقیق از شاکیان نشان داد که سارق آزارگر در ساعت ۶ صبح تا ۱۷ عصر به خانه طعمه‌هایش راه یافته و جرایمش را انجام داده است. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد که سارق آزارگر با یک موتورسیکلت که پلاک آن را مخدوش می‌کرده به مقابل خانه سوژه‌های خود می‌رفته و با جعل عنوان مامور اداره برق، گاز، آب، جرایم سیاه خود را انجام می‌داده است. با گذشت چهارماه از جرایم خشن این مرد پلیس موفق به کشف چند سرنخ در این پرونده‌ها شده، اما هنوز متهم دستگیر نشده است.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *