سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

گرث بیل به منچستر می رود + عکس

یک نشریه معتبر اسپانیایی از توافق گرث بیل ستاره ولزی رئال مادرید با باشگاه منچستریونایتد خبر داد. این نشریه معتقد است بیل در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شیاطین سرخ اضافه خواهد شد. بیل در فصل جاری فقط ۴ بار موفق به گلزنی شده است.

گرث بیل

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در حالی که آینده گرث بیل در تیم فوتبال رئال مادرید مبهم است، نشریه «دیاریو گل» اسپانیا مدعی شد که منچستریونایتد و گرث بیل به توافق با یکدیگر رسیده‌اند و این بازیکن ولزی تابستان آینده به جمع شیاطین سرخ اضافه خواهد شد. بر اساس این گزارش طرفین حتی پیش‌قراردادی نیز بین خود امضا کرده‌اند.

مجله دوستان : پیش از این روزنامه «تایمز» انگلیس مدعی شده بود، باشگاه منچستریونایتد برای جذب گرث بیل دست به کار شده است. منچستریونایتد پیش از این دو بار نسبت به جذب بیل تلاش کرده، اما در این راه ناکام بوده و گفته می‌شود پیشنهاد سوم شیاطین سرخ به رئال مادرید بابت جذب این بازیکن ۱۱۲ میلیون یورو خواهد بود.

بیل ۲۸ ساله که در سال ۲۰۱۳ با قراردادی ۶ ساله و در ازای ۸۵٫۳ میلیون پوند از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، در دوره حضورش در رئال مادرید ۱۲ بار مصدوم شده و بیش از ۳۰۰ بار به دور از میادین بوده است.

او در فصل جاری تنها در ۱۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و ۴ گل هم به ثمر رسانده است.

گرث بیل به منچستر می رود

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *