چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۹ قبل از ظهر به وقت تهران

کیفیت خودرو های داخلی در چه حدی است؟

گزارش ارزیابی کیفی خودروهای داخلی در آذرماه سال جاری اعلام شد که طبق آن خودروهای سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.

ایسنا : بر اساس این گزارش در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی پایین‌تر از ۲۵ میلیون تومان، دو خودروی قرار گرفته در این گروه شامل سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان نیز، خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، ساندرو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پارس تندر چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای تندر ۹۰ ایران خودرو، تندر ۹۰ پارس خودرو، رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز دارای سه ستاره از پنج ستاره کیفی هستند.

خودروهای نیو MVM ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ ۳۰H، سورن، سمند تبریز، پژو پارس، ساینا و تیبا هاچ‌بک نیز دارای دو ستاره کیفی هستند.

http://www.car.ir/files/cache/files_cars_5579201%5B38b79778db8b367b6ffc39874d3af9a9%5D.jpg

کیفیت خودرو های داخلی در چه حدی است؟

دو خودروی پژو ۴۰۵ خراسان و تیبا نیز همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، هیوندای I۱۰ دارای چهار ستاره کیفی است.

چانگان CS۳۵، آریزو ۵ و جک ۵J نیز سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. لیفان ایکس ۶۰ نیز همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

اما در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز، دو خودروی سراتو و هیوندای I۲۰ دارای چهار ستاره کیفی هستند.

جک اس ۵، تیگو ۵ و هایما اس ۷ اتوماتیک نیز سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان، دو خودرو قرار گرفته در این گروه شامل نیو مزدا ۳ و سوزوکی گراند ویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *