چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

کوری دختر جوان با انجام عمل زیبایی +عکس

مجله خبری دوستان : با جود هشدارهای زیاد پزشکان مبنی بر خودداری از عمل های جراحی غیرضروری باز هم عده ای دست به این اقدام می زنند این دختر جوان با عمل جراحی زیبایی که کرده است خود را در آستانه کوری قرار داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقدام احمقانه یک دختر جوان کانادایی او را در آستانه کور شدن قرار داده است. «کات گالینگر» اهل اوتاوا که ۲۴ ساله است در عملی عجیب اقدام به رنگ کردن و تاتو مردمک چشمش کرد. اد قصد داشت رنگ سفید مردمک چشمش را به رنگ بنفش تغییر دهد.

کور شدن احتمالی دختر جوان در پی انجام عملی احمقانه + تصاویر

پس از انجام تاتو، چشم او شروع به درد کرد و مدت چهار هفته است که این درد در چشم چپ او ادامه دارد. گفته می‌شود این دختر احتمالا یک چشم خود را از دست بدهد.

کور شدن احتمالی دختر جوان در پی انجام عملی احمقانه + تصاویر

او با انتشار تصاویری از چشم خود در صفحه فیسبوک نوشت : « به علت یک تصمیم احمقانه ممکن است چشم چپم​ را از دست بدهم. تاکنون سه بار به بیمارستان مراجعه کردم اما باز در چشم چپم درد شدیدی احساس می کنم. من همیشه روی سلامتی‌ام حساس بودم اما در اشتباهی احمقانه حالا سلامتی ام را به خطر انداختم».

کور شدن احتمالی دختر جوان در پی انجام عملی احمقانه + تصاویر

«کات » که اکنون بینایی‌اش بسیار ضعیف شده است گفت دو چشم پزشک و یک جراح با معاینه چشمش به او گفته‌اند که بینایی‌اش هرگز به حالت اول باز نخواهد گشت.

این دختر جوان امیدوار است جراحی که در پیش دارد از بروز یک فاجعه و کوری چشم چپش جلوگیری کند.

کوری دختر جوان با انجام عمل زیبایی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *