پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ بعد از ظهر به وقت تهران

کنایه تند خانم بازیگر به مهران مدیری در برنامه زنده!

اله صبوری با حضور در برنامه «فرمول یک» به گفت وگو با علی ضیا نشست و در ابتدای برنامه درباره علاقه‌اش به موسیقی گفت: سبک جدیدی که موسیقی سنتی و مدرن را تلفیق کرده اند نزدیک به سلیقه من هستند مثل همایون شجریان. خیلی موسیقی پاپ گوش نمی کنم.

http://app.akharinkhabar.ir/AndroidOnlineNewsImage.aspx?id=16598154

یک شبه معروف شدم و نتوانستم درست تصمیم بگیرم

بازیگر «جنگ ۷۷» درباره آغاز فعالیت‌های خود توضیح داد: من یک دختر دانشجو بودم که از ۱۲ سالگی کتاب خوانده و به یک شعور نسبی رسیده بودم اما یک شبه معروف شدم. من در کنکور سراسری نفر ۲۶ شدم. آن زمان هم شعر می گفتم، هم شاگرد آیدین آغداشلو بودم و… مستقیم از سر پایان نامه هم وارد اولین کارم شدم. کسی که ره صد ساله را یک شبه می رود نمی تواند مثل کسی که پله به پله جلو رفته است تصمیم بگیرد. من بعد از جنگ ۷۷ نویسندگی برنامه «ببخشید شما» را انجام دادم و بعد دیگر همکاری با آقای مدیری نداشتم.
این بازیگر درباره دلخوری مدیری از خودش اظهار کرد: مصاحبه مدیری درباره من مربوط به ۷، ۸، ۱۰ سال بعد از آن ماجرا بود. من سر کار دیگری رفتم و باعث دلخوری ایشان شدم. اصولا هم رابطه خوبی نداریم. البته ایشان که اصولا توضیح نمی دهند! سخن بزرگان است که می گوید اگر توضیح بدهی کسر شانت می شود! من برای او احترام قائلم. در هوش ایشان هیچ تردیدی ندارم. بسیار کاربلد هستند.

بازیگر «این زمینی ها» درباره فعالیت در حوزه اجرا گفت: همیشه در کنار کارهایم اجرا کرده ام. از سال ۸۲ تا ۸۴ دو سال مجری برنامه «شباهنگام» بودم که برای شبکه جام جم بود. وقتی اجرا زنده باشد خیلی دلپذیر است و مثل تئاتر می ماند که نفس به نفس مخاطب هستی.

با ایفای نقش مادر مشکلی ندارم و خودم هم مادرم

این بازیگر درباره کمرنگ شدن حضورش در تلویزیون گفت: در یک کاری و مقطعی اگر قضیه معروف و محبوب بودن باشد نمی شود از آن بالاتر رفت. حمل بر خودستایی نیست اما همین حالا خانم های ۶۰، ۷۰ ساله مرا می بینند و آیتم های دهه ۷۰ را یادشان است. اما خب سلیقه سینما و تلویزیون ما این است که نقشهای جوان تر را بپذیرد. اگر نقش مادر به من پیشنهاد شود هم مشکلی ندارم و خودم مادر هستم.

او افزود: ۱۷ ساله بودم که پسرم به دنیا آمد و او حالا ۳۱ سال دارد. او آرشیتکت است و در کاشان دارد یک خانه بسیار زیبا می سازد. دخترم روانشناس است و یک دختر ۱۱ ساله به نام نورا هم دارم. نسل آدمهایی مثل من که سه بچه داشته باشند دیگر منقرض شده است.

صبوری تاکید کرد: حالا دیگر در ایران سبک زندگی مثل همه جای دنیا عوض شده است و اکنون بر اساس توقعاتی که آدمها در این سالها داشتند و شخصیت ها عوض شده اند جور دیگری می خواهند ازدواج و زندگی کنند. ازدواج ها بر اساس پول شده است و دختر منتظر است طرف ماشین آخرین سیستم داشته باشد. ولی من به دختر خودم هم می گویم مگر در پورشه خوشبختی تقسیم می کنند؟ با ۲۰۶ هم می شود خوشبخت بود.

این بازیگر در پایان گفت: مردم با رک بودن و شوخی های من آشنا هستند اگر در این برنامه شوخی کردم عذرخواهی می کنم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *