چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

ژست عکاسی برای خانم هایی که اضافه وزن دارند!

در این بخش قصد داریم نکاتی را معرفی کنیم ، که رعایتشان قطعاً  به شما در داشتن عکس هایی بسیار خوب کمک خواهد کرد.

نکات ژست عکاسی برای خانم هایی که اضافه وزن دارند

ژست عکاسی برای خانم هایی که اضافه وزن دارند!

باور همه ما این است خانم هایی که لاغر نیستند نمی توانند عکس هایی به خوبی عکس های روی مجله ها داشته باشند. اما این باور غلط است.

هر خانمی صرفنظر از نوع اندامی که دارد با رعایت یکسری نکات می تواند بهترین عکس ها را داشته باشد.

بازوها را لاغرتر نشان دهید
برای این که بازوها در عکس لاغرتر نشان داده شوند نباید آن ها را زیاد به بدن نزدیک کنید. در مقابل دوربین کمی یک طرفه بایستید و یکی از دست ها را روی کمر قرار دهید تا با بدن فاصله بگیرد. با این ژست ساده بازوها لاغرتر نشان داده می شود.

پاها را زیاد به هم نزدیک نکنید
فاصله بین ران ها فرم اندام را متعادل تر نشان می دهد پاها را لاغرتر. برای این کار روی انگشت ها بایستید و باسن را کمی عقب بدهید.

غبغب
غبغب فقط مشکل چاق ها نیست بلکه ممکن است لاغرها هم داشته باشند. اگر دوست ندارید در عکس ها غبغب داشته باشید کمی سرتان را جلو ببرید و زبانتان را به سقف دهان بچسبانید.

باریک نشان دادن کمر
یک طرفه جلوی دوربین بایستید و دست را روی کمر قرار دهید. این ژست باسن را بزرگ و کمر را باریک نشان می دهد.

با کمر صاف بنشینید
صاف نشستن در ظاهر عکس بسیار موثر است. اما خیلی ها این را فراموش می کنند. اگر صاف بنشینید هم چربی های شکم مشخص نمی شود و هم بازوها و پاها لاغرتر نشان داده می شوند.

کمی بدن را جلو بدهید
هنگام گرفتن عکس پرتره به عقب تکیه ندهید زیرا با این کار چاق تر نشان داده می شوید، چانه پهن و گردن کوتاه تر می شود. سرتان را کمی بچرخانید و بدن را به سمت دوربین جلو بدهید.

وزنتان را به یک طرف بدن بیندازید
تحت هیچ شرایطی به صورت نیمرخ جلوی دوربین نایستید. سعی نکنید بدنتان را مخفی کنید. بلکه باید زیبایی های آن را نشان دهید. سه رخ در مقابل دوربین بایستید، شانه ها را عقب بدهید، وزنتان را روی یکی از پاها بیندازید، پای جلویی را جلوتر بدهید و روی انگشت ها بایستید.

پاها در حالت ضربدری
برای این که چاقی بدن در عکس ها کمتر نشان داده شود پاها را در حالت ضربدری قرار دهید مثل این که می خواهید قدم بردارید. و یکی از دست ها را روی کمر قرار دهید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *