چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

چینی‌ ها مبهوت پوشش زیبای همسر «اون»! +تصاویر

انتشار تصاویری از پوشش همسر رهبر کره شمالی در چین، مورد توجه کاریران شبکه های اجتماعی این کشور قرار گرفته است، بسیاری او را با بانوی اول چین مقایسه می کنند!

اسپوتنیک: بانوی اول کره شمالی همسرش کیم جونگ اون را در سفر به چین همراهی کرد و بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت. ظاهر و پوشش باسلیقه او تعداد زیادی از کاربران اینترنت را به بحث و نظر واداشت. «ری سل جو»، همسر رهبر کره شمالی و مادر سه فرزند او، در سفر دو روزه همراه همسرش به چین ۳ مدل لباس مختلف بر تن داشت.

این سفر که به صورت محرمانه انجام شد، نخستین حضور دیپلماتیک او و همسرش در خارج از مرز‌های کره شمالی از زمان به قدرت رسیدن رهبر جوان این کشور پس از پدرش بود. سفری که در فاصله کوتاهی پیش از ملاقات آتی کیم جونگ اون با دونالد ترامپ انجام شد.

ری در مراسم خوشامدگویی لباسی شتری‌رنگ به تن داشت. در بازدید از آکادمی علوم چین پیراهنی سبز با کتی سفید پوشید و در مراسم صرف ناهار با رئیس‌جمهور چین و همسرش پیراهن دو تکه عاجی‌رنگ بر تن داشت.

بسیاری از کاربران اینترنت در چین پس از دیدن عکس‌های این مراسم به سرعت به بحث در این باره پرداختند و ظاهر او را با ظاهر بانوی اول چین مقایسه کردند. رهبر کره شمالی در سال ۲۰۱۲ به طور رسمی ازدواج خود با ری را اعلام کرد. گفته می‌شود آن‌ها هر دو فارغ‌التحصیل یک دانشگاه هستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *