جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴ قبل از ظهر به وقت تهران

پیغام جالب و متفاوت لبران جیمز به ترامپ +عکس

سیاست های نژادپرستانه دونالد ترامپ انتقادات زیادی را متوجه او کرده است، لبران جیمز بسکتبالیست معروف تیک کلیولند کاوالیرز با نوشتن یامی از سیاست های نژاد پرستانه ترامپ انتقاد کرد. او با نوشتن متنی در کفش های ورزشی اش اعتراض خودبه ترامپ را نشان داد. 

پیغام جالب و متفاوت بسکتبالیست مشهور به ترامپ +عکسباشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور تیم کلیولند کاوالیرز درشهر واشنگتن، پایتخت آمریکا برای ددیار با تیم واشنگتن ویزاردز در NBA، فرصت خوبی بود تا لبران جیمز، فوق ستاره تیم کلیولند کاوالیرز در نزدیک‌ترین فاصله ممکن تا کاخ سفید، پیغام خود را به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بدون اینکه نامی از وی ببرد، برساند.

 

شرکت نایکی برای بازی صبح امروز لبران جیمز، کفش‌های خاصی طراحی کرده که روی آن کلمه «برابری» نوشته شده بود.

مجله دوستان : جیمز در مورد این اقدام خود گفت: ما می‌دانیم که در چه موقعیتی هستیم. رنگ پوست، نژاد، اسم و شغل،، هیچکدام اهمیتی ندارد و همه ما حقوق یکسانی برای صحبت و موضع‌گیری در مورد مسائل مختلف اجتماعی داریم.

او ادامه داد: ما نمی‌خواهیم که یک نفر به ما دیکته کند آمریکایی‌ها، زیبا و قدرتمند هستند. برابری یعنی حقوق خود را بدانیم و درک کنیم که هر کس جدااز جنسیت و رنگ پوست و نژاد، قدرتمند و قابل احترام است.

پیغام جالب و متفاوت بسکتبالیست مشهور به ترامپ +عکس

جیمز در پایان گفت: من در نیمه نخست بازی کفش‌های جدید را به پا داشتم ولی نتوانستم چندان خوب بازی کنم به همین خاطر در بین ۲ نیمه، کفشم را عوض کردم. متاسفانه باز هم نتوانستن خوب بازی کنم. اگر بازی ۳ نیمه داشت باز هم کفشم را عوض می‌کردم.

منبع: تسنیم

پیغام جالب و متفاوت بلبران جیمز به ترامپ

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *