پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ بعد از ظهر به وقت تهران

پسر شیشه ای ، پدرش را به آتش کشید

پسر شیشه‌ای وقتی نتوانست برای خرید موادمخدر از پدرش پول بگیرد، خانه را به آتش کشید و مرگ پدر خود را رقم زد.

پسر شیشه ای ، پدرش را به آتش کشید

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، بامداد سه‌شنبه هیجدهم شهریور امسال آتش‌سوزی در خانه‌ای در محله رسالت به آتش‌نشانی و اورژانس گزارش شد. دقایقی بعد آتش‌نشانان وارد خانه موردنظر شده و شعله‌های آتش  را خاموش کردند.

در ادامه به جست‌وجو در آنجا پرداخته و مرد ۶۵ ساله‌ای را در یکی از اتاق‌ها در حالی یافتندکه بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش‌سوزی بدحال شده و کناری افتاده بود. او را از خانه بیرون آوردند که بریده‌بریده گفت: پسرم این بلا را سرم آورده و خانه را آتش زده است.

مرد بیهوش شده و به بیمارستان منتقل شد اما ساعت ۹ صبح سه‌شنبه جان باخت. قتل این مرد از سوی ماموران کلانتری به مرادی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و با توجه به گفته‌های مقتول قبل از مرگ، پسرش به اتهام قتل دستگیر شد.

بعد از بررسی دوربین‌های مداربسته و گزارش آتش‌نشانی درباره عمدی‌بودن آتش‌سوزی به قتل اعتراف کرد و گفت: از چند سال پیش در پی دوستی با افراد ناباب و رفت‌وآمد با آنها گرفتار اعتیادشده و شیشه مصرف می‌کردم. اعتیاد باعث بیکاری و بدبختی‌ام شد.

خانواده‌ام تلاش کردند مرا نجات دهند و حتی در کمپ بستری شدم اما بی‌فایده بود. دوشنبه‌شب پول خرید شیشه را نداشتم و از پدرم خواستم که پول دهد اما او قبول نکرد و دعوایمان شد.
تهدیدش کردم و از خانه بیرون رفتم. ساعاتی بعد که بازگشتم، بطری بنزین همراهم آوردم تا او را بترسانم که پول دهد اما پول نداد و من هم بنزین را در خانه پاشیدم و آنجا را با فندک آتش زدم. پدرم  سعی می‌کرد آتش را خاموش کند اما شعله‌ها همه جا را گرفت.

با دیدن آتش سوزی از خانه بیرون زدم و بعد که بازگشتم دیدم  آتش‌نشانان شعله‌های آتش را خاموش کرده‌اند و پدرم فوت شده است.
با اعتراف وی پرونده‌ای در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد.

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *