پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶ بعد از ظهر به وقت تهران

پسر سنگدل مادر پیرش را به آتش کشید! +عکس

مرد سنگدل زمانی که نتوانست مبلغ ۵ میلیون تومان از مادرش پیرش بگیرد، در اقدامی جنون امیز او را با بنزین به اتش کشید.

ظهر ۵ آذرامسال مردی با پلیس و آتش‌نشانی کرج تماس گرفت و از آتش‌ سوزی در خانه همسایه‌شان در محله اردلان کرج خبر داد.

ماموران کلانتری ۱۳ باهنر و گروهی از آتش‌نشانان با حضور در ساختمان مورد نظر مشاهده کردند آتش‌سوزی در یکی از واحدهای طبقه پنجم ساختمان رخ داده و شعله‌های آتش و دود به دو آپارتمان کناری هم سرایت کرده است.

آتش‌نشانان ابتدا افراد حاضر در ساختمان را خارج کردند. در ادامه با ورود به آپارتمانی که آتش‌سوزی در آنجا شروع شده بود، توانستند شعله‌های آتش را خاموش کنند سپس مشاهده کردند زن سالخورده‌ای در آنجا فوت کرده و دختر جوانی دچار سوختگی شده است.

بررسی اولیه آتش‌نشانان نشان می‌داد آتش‌ سوزی به طور عمد رخ داده و باعث مرگ زن سالخورده شده و به نظر می‌رسد جنایتی در آنجا اتفاق افتاده باشد.

در این مرحله ماموران کلانتری با هنر موضوع این جنایت را به بازپرس حسن علایی‌ اصل‌ثمرین، کشیک قتل دادسرای جنایی کرج گزارش کردند و با دستور وی جسد زن سالخورده به پزشکی‌ قانونی و دختر مقتول که دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

این در حالی بود که دختر جوان هنگام انتقال به بیمارستان به ماموران حاضر در ساختمان گفته بود این جنایت را برادرش به نام علی و دو پسر او رقم زده‌اند.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای جنایی کرج، تحقیقات کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز آغاز شد.

تیم جنایی با حضوردر محل قتل به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که آنها اعلام کردند روز جنایت سر و صدا و کمک‌خواهی دختر خانواده را شنیده‌اند. زمانی که از خانه بیرون آمده‌اند، پسر مقتول را در حالی که بطری حاوی بنزین به دست داشته دیده‌اند. مرد میانسال سپس روی مادرش بنزین ریخته و بعد همراه مادر و خواهر و پسرش به طبقه پنجم رفتند. چند دقیقه بعد هم متوجه آتش‌سوزی شده بودند.

ماموران سپس با حضور در بیمارستان به تحقیق از دختر مقتول که شاهد اصلی جنایت بود، پرداختند که معلوم شد آن روز برادرش به خانه آنها آمده و پنج میلیون تومان پول می‌خواسته اما منتظر نشده که این پول را فراهم کنند بنابراین با او و مادرش درگیر شده و با ریختن بنزین روی مادر خود او را با فندک در خانه آتش زده و دختر جوان هر کاری کرده که مادرش را نجات دهد، نتوانسته بود. حتی یکی از برادر زاده‌هایش مانع می‌شد تا او برای خاموش کردن آتش پتو را روی مادرش بیندازد.

با اطلاعاتی که دختر مقتول در اختیار پلیس جنایی قرارداد، ماموران جست‌وجو برای دستگیری عامل جنایت و دو همدستش را آغاز کردند تا این‌که مخفیگاه آنها شناسایی و بازداشت شدند.

متهمان با انتقال به اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز بازجویی شدند. متهم میانسال در جریان تحقیقات اعلام کرد، دو پسرش در قتل مادرش نقشی نداشته‌اند و او خودش به این جنایت دست زده است. این در حالی بود که دو پسر جوان او نیز منکر همدستی با وی در قتل مادربزرگشان شدند.

عامل جنایت در تشریح ماجرا به افسر تحقیق گفت: راننده هستم. از بانک وام گرفته بودم اما نتوانستم اقساطم را بپردازم. بانک از من شکایت کرد و به مدت چهار روز بازداشت شدم. یکی از اقوام برایم سند گذاشت تا بتوانم پنج میلیون تومان بدهی بانک را تهیه کنم و بپردازم. بنابراین شب قبل از ماجرا با مادرم تلفنی حرف زدم و خواستم که این پول را تهیه کند تا روز بعد برای گرفتن آن به خانه‌اش بروم. زمانی که به آنجا رفتم او گفت که پولی ندارد. همین حرف‌ها مرا عصبانی کرد. رفتم بیرون از خانه و بطری بنزین را که در صندوق عقب خودرویم بود آوردم. از شدت عصبانیت آن را روی مادرم ریختم. زمانی که وارد آپارتمان شدیم، مادرم نزدیک آشپزخانه ایستاد. خواهرم می‌خواست برایش لباس بیاورد که همان جا دوباره دعوایمان شد.

متهم به قتل ادامه داد: از مادر و خواهرم خواستم پول بدهند که مدام خواهر می‌گفت پولی در خانه ندارند و باید منتظر بمانم تا او از طریق خواهر و برادران دیگرمان پول را تهیه کند. خیلی عصبانی شده بودم. فندک را برداشتم و می‌خواستم مادرم را تهدید کنم که پول را زودتر بدهد فندک را روشن کرده و نفهمیدم چطور به سمت او گرفتم که یکباره مادرم آتش گرفت. از ترس همراه فرزندانم فرار کردیم. من قصد قتل نداشتم و فقط می‌خواستم مادرم را بترسانم که ناخواسته جانش را گرفتم.

با اعتراف‌های تکان‌دهنده این مرد، برای او و دو پسر جوانش قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

پسر ناخلف مادرش را به آتش کشید +عکس

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *