جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳ قبل از ظهر به وقت تهران

پاسخ اپدیت اسفند ماه بازی های موبایل

همیشه تولید کنندگان بازی های مخصوص موبایل تمام تلاش خود را به کار می برند تا بتوانند بازی های خود را از نظر سخت بودن مرحله ها در سطح ایده آلی طراحی نمایند. به همین دلیل شاهد طراحی سایت هایی هم چون سایت جواب کده هستیم که جواب بازی آمیرزا و بازی های مشابه به آن را در پنل مخصوص به خود قرار می دهند. اگر تمام تولید کنندگان گیم هایی موبایلی در تلاش خود برای ساخت بازی های نسبتا آسان به نتیجه های قابل قبولی می رسید دیگر هیچ گاه به سایت هایی مانند سایت جواب کده برای راهنمایی گرفتن نیازی نبود ولی حالا که چنین شرایطی در عمل فراهم نشده است، بهترین فرصت برای استفاده از تلاش های چنین سایت هایی می باشد.

شاید در نگاه اول بازی آمیرزا یک بازی ساده باشد که برای کاربران عادی زمان کوتاهی برای به اتمام رساندن نیاز داشته باشد. اما اگر فصل های اولیه بازی را پشت سر بگذارید متوجه خواهید شد که در این بازی باید بتوانید از تمام خلاقیت های خود به جهت پیشرفت در بازی کمک بگیرید. جواب بازی آمیرزا برای کسانی که با جدیت به دنبال رسیدن به آن هستند دیر یا زود مشخص خواهد شد، اما اگر بتوانید از سایت های کمکی مانند جواب کده در این مسیر کمک بگیرید، بدون تردید راه منتهی به پایان بازی آمیرزا برایتان بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. زمانی که به راهنمایی بیشتر نیاز دارید می توانید از پاسخ های آماده بازی آمیرزا برای عبور از مرحله های تعیین شده استفاده نمایید.

اما مسلما سایت جواب کده سایت کوچکی نیست که تعداد انگشت شماری بازی در آن به صورت مختصر قرار گرفته باشند و به بازی های پرمخاطبی مانند بازی فندق اصلا توجهی نشده باشد. در بازی فندق هم کار می تواند برا مخاطبین بازی گره خورده و حتی به حل بازی فندق به روش های مختلفی نیاز باشد. در این صورت نیز بهترین پیشنهاد ممکن برای کاربران این بازی استفاده از سایت جواب کده می باشد. وقتی بستری برای موفقیت های شما آن هم به صورت رایگان فراهم شده است، این کار کاملا عاقلانه است که بخواهید از چنین بستری به جهت پیشرفت درکار خودتان به شیوه های کاملا مطلوب و قانونی بهره ببرید. بدون شک تمام رقبای شما نیز از چنین راهنمایی هایی استفاده می کنند.

در بازی حدس کلمات فندق روال حل کردن مرحله های مختلف بازی شاید کمی زودتر و سریع تر از بازی آمیرزا پیش برود اما تمام تجربه ها نشان داده است که بازی فندق در فصول آخر خود به شدت سخت شده و از بازی های دیگر این سبک به خوبی پیشی می گیرد. بازی فندق از نظر گیم پلی شباهت های ظاهری خود را با آمیرزا حفظ کرده است ولی در عمل می تواند شما را در هر قسمتی غافلگیر کند. حل بازی فندق تا زمانی برایتان لذت بخش خواهد بود که تمام تلاش خود را برای حل کردن هر مرحله به کار بگیرید و اگر به موفقیت دست نیافتید در آن صورت به سراغ راهنمایی های آماده شده بروید.

تلاش های شدید سایت جواب کده برای آن که بتواند تمام بازی های ایرانی و مشهور موبایل را پوشش دهد، هم چنان ادامه پیدا کرده است و متخصصان این سایت خیلی زود به یکی از محبوب ترین بازی های ایرانی نیز دست پیدا کرده اند. بازی جذاب باقلوا که هم خانواده بازی آمیرزا می باشد. پاسخ آپدیت باقلوا یکی از بزرگ ترین درخواست هایی است که کاربران این بازی در ماه های گذشته از سایت های ارائه کننده جواب های بازی های موبایلی انتظار داشته اند و از طرفی بازی باقلوا با تغییرات اساسی که در در آخرین آپدیت خود داشته است، به صورت نامحسوسی تمام معادلات را به هم زده است. در آپدیت جدید بازی باقلوا شاید در برخی از مرحله های بازی بیش از حد گرفتار شوید.

اما سایت جواب کده با پیگیری های مرتب خود سرانجام مجموعه کاملی از پاسخ آپدیت باقلوا را به دست آورده و به صورت رایگان در سایت خود منتشر نمود. خبر خوب برای کاربران سیستم عامل های اندروید و آی او اس این است که در سایت جواب کده به هر دو گروه توجه ویژه ای شده است و در دو مطلب به صورت جداگانه جواب های هر دو بازی قرار گرفته است! شاید در برخی دیگر از سایت های مربوط به گیم های موبایلی همیشه با این مشکل مواجه شده باشید که اهمیتی به جواب های بازی های آی او اسی داده نمی شود، ولی سایت جواب کده با جدیت جواب تمام بازی هایی که دارای دو نسخه سیستم عامل هستند مانند فندق را به صورت کامل ارائه کرده است.

از تمام ویژگی های سایت کاربردی جواب کده که عبور کنیم به یکی از بهترین آن ها می رسیم که شاید سوالی باشد که برای شما نیز پیش آمده باشد. بازی هایی حدس کلمات این روزها به سمت آنلاین بودن و رقابت های آنلاین پیش می روند و تعدادی زیادی از کاربران همواره به دنبال جواب ها سوالات آنلاین چنین بازی هایی می باشند. به طور حتم امکان ارائه جواب های سوالات و مرحله های آنلاین چنین بازی هایی وجود نخواهد داشت و حتی اگر چنین اتفاقی نیز بیافتد، به هیچ عنوان در زمان محدود این بازی ها نمی توانید به سرعت جواب آن مرحله خاص را در زمان تعیین شده پیدا کنید و عملا آن رقابت را واگذار کرده اید.

تنها راهی که برای سایت جواب کده باقی مانده است این است که جواب ها و پاسخ های مربوط به قسمت های آفلاین این بازی ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. به طور مثال بازی هایی مانند بازی دانا و یا بازی آفتابه نسخه دو، همگی دارای دو قسمت جداگانه آنلاین و آفلاین هستند که البته تعداد زیادی از کاربران خود را نیز از این طریق غافلگیر کرده اند و سایت جواب کده در اقدامی کاملا حرفه ای تمام جواب های این بازی ها را که در قسمت آفلاین قرار گرفته اند در قالب یک مجموعه کامل و به روز شده در سایت خود منتشر کرده است. با استفاده از این جواب ها فقط می توانید قسمت های آفلاین چنین بازی هایی را به نتیجه ایده آل برسانید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *