پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

وقتی رئیس جمهور ۷۱ ساله مانند یک پسر ۸ ساله حرف می‌ زند! +عکس

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از زمان به قدرت رسیدن به دلیل تصمیمات بچه گانه ای که اتخاذ کرده است، از سوی بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است.

ایسنا : تحلیل‌های جدید بر روی صحبت‌ها و واژه‌های به کار گرفته شده توسط ۱۵ رئیس‌جمهوری آمریکا از ۱۹۲۹ نشان می‌دهد که رئیس‌جمهوری کنونی ایالات متحده از همگی آنها پایین‌تر است و همانند یک بچه هشت ساله حرف می‌زند.

دستور زبان و واژگان ترامپ هم نسبت به هر رئیس جمهور دیگری از زمان “هربرت هوور”، سی و یکمین رئیس جمهوری آمریکا از ۱۹۲۹ تا ۱۹۳۳ واقعا ساده است و اصلا پیچیده نیست.

این مقایسه و سنجش بر مبنای مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و کنفرانس‌های خبری تمام ۱۵ رئیس جمهوری از زمان ۱۹۲۹ است که توسط پایگاه داده‌ای “Factba.se” صورت گرفته است.

تحلیل‌های صورت گرفته برای به دست آوردن اطلاعات در سطح درک مطلب، تنوع استفاده از واژگان و میزان پیچیدگی آنها صورت گرفته است و در همگی آنها آقای ترامپ کمترین رتبه را به دست آورده است.

میانگین استفاده ترامپ از سیلاب‌ها در هر واژه کمتر از ۱۴ رئیس جمهور از ۱۹۲۹ است و وی از واژه‌های منحصر به فرد کمتری هم استفاده می‌کند.

“بیل فریشلینگ”، مدیر این پایگاه داده‌ای نوشت: استفاده ترامپ از واژه‌ها در مقایسه با ۱۴ رئیس جمهوری پیش از وی تا ۱۹۲۹ بسیار کمتر است.

موضوع مربوط به سلامت روان ترامپ اخیرا نقل محافل است به طوریکه مایکل وولف،‌ نویسنده کتاب “آتش و خشم: در کاخ سفید ترامپ” به این مساله اشاره شده است. این مولف در این کتاب مدعی شده که خانواده، دوستان و همکاران ترامپ همگی آمادگی وی را برای ریاست جمهوری زیر سوال برده‌اند.

https://media.mehrnews.com/d/2017/02/07/3/2368196.jpg?ts=1486462047399

وقتی رئیس جمهور ۷۱ ساله مانند یک پسر ۸ ساله حرف می‌ زند!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *