جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ قبل از ظهر به وقت تهران

واکنش پلیس به انتشار تصویری از ناهنجاری ها در سد لفور مازندران

دادستان عمومی و انقلاب مازندران در ساری درباره تصاویر منتشر شده درباره گردشگران در سدلفور: پیرو دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران به صورت ویژه به دادستان استان مازندران این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1398/3/17/1034611_330.jpg

مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران در خصوص انتشار تصویری از حضور گردشگران با وضعیت نامناسب در سد لفور در شهرستان سوادکوه شمالی ضمن بررسی همه جانبه موضوع و در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و حفظ ارزش های دینی و اخلاقی مراتب را سریعا از طریق پلیس امنیت عمومی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی پیگیری شد .

برابر بررسی های به عمل آمده متولی و مسئولیت حوزه سرزمینی سد لفور برعهده آب منطقه ای مازندران بوده و حضور گردشگران در آب مربوط به بخش خصوصی است.

با شناسایی مسئول بخش خصوصی، این فرد را دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه شمالی احضار کرد.

 

دستگاه‌های مسئول مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت

حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: علیرغم همه تمهیدات، بدلیل حجم بالای حضور گردشگران و گستردگی استان، عده‌ای معدود در نقاطی دور از منظر عمومی به اقدام ضدفرهنگی و اخلاقی مبادرت می‌کنند که این مساله با انجام بررسی‌های لازم از سوی دستگاه‌های مسئول مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بدنبال اطلاع از این موضوع و در پی دستور استاندار مازندران بشکل مکتوب به فرماندار شهرستان اعلام شد تا بررسی و شناسایی عوامل این اقدام ناشایست و معرفی آنان به مراجع ذی ربط و انجام اقدامات قانونی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران  گفت: ضمن ابراز تاسف از بروز این اقدام؛ با کسانی که بخواهند زمینه انجام امور غیراخلاقی را در استان رقم بزنند، بطور جدی در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *