پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ قبل از ظهر به وقت تهران

واکنش عجیب سحر قریشی به طعنه دختر سرمربی استقلال +عکس

دختر شفر در یک برنامه تلویزیونی به صحبت های قریشی در مورد استادیوم رفتن زنان طعنه زده بود و حالا واکنش قریشی به این صحبت ها و یا احیاناً سایر حواشی پیرامون خود را ببینید.

واکنش عجیب سحر قریشی به طعنه دختر شفر

سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون به حواشی اخیر پیرامون خود واکنش نشان داد. در روزهای گذشته انتشار ویدئویی غیر واضح از حضور دو چهره در قطر که برخی آن را منسوب به خیریت پرسپولیس و سحر قریشی می دانستند، حواشی مختلفی را پیرامون این دو چهره آشنا به وجود آورد و عدم واکنش این دو به ویدئوی مربوطه هم کانون شایعات را داغ تر کرد.

اما حواشی دیگری هم حول بازیگر جوان سینما می چرخد؛ از جمله ماجرای متلک انداختن دختر شفر (سرمربی استقلال) به این بازیگر. دختر شفر در یک برنامه تلویزیونی به صحبت های قریشی در مورد استادیوم رفتن زنان طعنه زده بود و حالا واکنش قریشی به این صحبت ها و یا احیاناً سایر حواشی پیرامون خود را ببینید./افکار

۵/۵ - (۱ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. بعضیها واقعا” ارزش حرف زدن ندارن و وقتی در موردشون حرف زده میشه جو گیر میشن و فکر میکنن که مهم هستن !!! اینگونه افراد که اصلا مشخص نیست چی هستن و کی هستن و اصلا” عقیده ای جز عقده های سرباز نکرده ای دارن بهتره کمتر بهشون پرداخته بشه تا کمتر توهم زده بشن که شاید کسی هستن …..!!!؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *