چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ قبل از ظهر به وقت تهران

واکنش جواد نکونام به حذف ملی پوشان نوجوان فوتبال از جام جهانی +عکس

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از ارائه بازی های زیبا و دلنواز در نهایت با شکست برابر اسپانیا از رقابت های جام جهانی خداحافظی کرد، جواد نکونام بازیکن سابق تیم ملی پس از این شکست پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد. 

واکنش نکونام به حذف تیم ملی نوجوانان فوتبال از جام جهانی +عکسبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان که در جام جهانی ۲۰۱۷ هند در این رده سنی حضور داشت ، با وجود  قرعه سخت توانست با سه پیروزی از گروه خود صعود کند و با شکست دادن مکزیک برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر جهان صعود کند.

تیم ملی نوجوانان در مرحله یک چهارم نهایی  امروز (یکشنبه ) در برابر تیم قدرتمند اسپانیا قرار گرفت  که برخلاف انتظار بازی ضعیف تری را به نمایش گذاشت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا با جام جهانی خداحافظی کند. با این حال هیچ کس انتظار حضور نوجوانان ایرانی را در این مرحله نداشت و از این نظر آنها مورد تمجید ورزشکاران و مردم کشورمان قرار گرفتند.

در این میان جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و رکورد دار بازی ملی در کشورمان با انتشار پستی اینستاگرامی  از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نوجوانان تمجید کرد و نوشت:

“خسته نباشید شیر بچه هاى ایران زمین،تمام ایرانیها به شما افتخار میکنند
شما باعث افتخار ایران هستید
امیدوارم که تک تک شما بتوانید آینده فوتبال ایران را بسازید
امیدوارم مسئولین براى حفظ این تیم تلاش کنند
شما لایق بهترینها هستید
زنده باد ایران ”

واکنش نکونام به حذف تیم ملی نوجوانان فوتبال از جام جهانی +عکس

واکنش جواد نکونام به حذف ملی پوشان نوجوان فوتبال از جام جهانی +عکس

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *