پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش باشگاه پرسپولیس به جدایی برانکو

پندار خمارلو در واکنش به جدایی برانکو از پرسپولیس عنوان داشت که سفر ویبه دوبی اتفاق جدیدی نیست …

%postname%

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تشریح وضعیت ادامه همکاری با رامین رضائیان، به خبر جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس هم واکنش نشان داد و گفت: سفر برانکو به دوبی چیز جدیدی نیست.

پندار خمارلو درباره آخرین وضعیت رامین رضائیان و اینکه آیا این بازیکن قطعا پرسپولیسی خواهد ماند یا خیر، گفت: ما به رامین پیشنهاد دادیم سه ساله دادیم تا قراردادش را امضا کند که او هم اینرا پذیرفته است. فقط بحث برانکو و طاهری بود که آنها هم صحبت کردند و جمعبندی به دست آمد.

وی افزود: اگر رامین آن به آن شرایطی که عنوان کرده بود از جمله امضای قرارداد بدون قید و بند با پرسپولیس پایبند باشد در تیم خواهد ماند.

مدیر روابط عمومی  پرسپولیس در خصوص اینکه با حضور رضائیان نام کدام بازیکن از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد، گفت: هنوز آنقدر روی این موضوع فکر نشده است. باید این اتفاق رخ بدهد ولی لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم که دستمان بازتر است. ممکن است یک بازیکن جایگزین شود.

خمارلو ادامه داد: برانکو می خواهد بداند از نظر باشگاه اول وضعیت رضائیان چطور است و بعد برای لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان را جابجا کند.

وی همچنین درباره سفر برانکو به دوبی و اینکه گفته می شود وی با یک تیم دیگر مذاکره کرده و از پرسپولیس جدا خواهد شد، گفت: این اولین بار نبود که برانکو به دوبی می رود. او یک کار شخصی در دوبی دارد. قبل از این هم او هفت، هشت مرتبه به دوبی رفته بود ولی چون می رفت و یک روز بعد بر می گشت کسی خبردار نمی شد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس که با رادیو جوان صحبت می کرد، خاطرنشان کرد: بهتر است هواداران را به این حواشی نبریم. ضمن اینکه برانکو قرارداد دو ساله ای را با پرسپولیس بسته است. اگر مربی فکر رفتن باشد که اولا قراردادش را تمدید نمی کند و ثانیا دو ساله تمدید نمی کند.

خمارلو در خصوص مکان برگزاری بازی با تراکتورسازی تبریز هم یادآور شد: من هم مثل شما از طریق خبرگزاری ها مطالب را پیگیری می کنم. طبق برنامه ما محل بازی را ورزشگاه یادگار می دانیم. ما میهمان هستیم و مشکلی با مکان برگزاری مسابقه نداریم.

وی در پایان درباره اینکه آیا کارت بازی رادوشوویچ دروازه بان خارجی پرسپولیس صادر شده است یا خیر، گفت: هنوز نه. به خاطر بازی تیم ملی فوتبال ایران یک مقدار سر مسئولان فدراسیون شلوغ است که مشکل خاصی هم نیست. رادشوویچ بازیکن آزاد است و مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *