پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش‌ها به انتشار نامه ابطحی به رییس سازمان بهزیستی

روز گذشته، نامه‌ای با سربرگ مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در آن محمد جواد ابطحی، نماینده خمینی‌شهر، از رئیس سازمان بهزیستی ایران خواسته بود رئیس اورژانس اجتماعی کشور را از این سمت برکنار کند.

محمدجواد حق شناس، عضو شواری شهر تهران در واکنش به این نامه در توییتر خود نوشت: در انتظار پاسخی محکم و درخور از سوی دکتر محسن بندچی رییس سازمان بهزیستی کشور در دفاع از همکار وظیفه‌شناس خود و تنویر فکر نماینده بی‌اطلاع نسبت به حوزه انتخابیه و وظیفه نمایندگی خواهم ماند.

همچنین محمود صادقی، نماینده مجلس نسبت به انتشار این نامه گفته: از نامه همکارم آقای ابطحی به رییس سازمان بهزیستی متعجب شدم. برای اطلاع از صحت چنین نامه‌ای با ایشان تماس تلفنی گرفتم که پاسخ ندادن سپس آقای ابطحی با بنده تماس گرفت و ضمن تأیید انتساب نامه به خود با شدت و حدت از مضمون آن دفاع کرد.

رضا جعفری، رئیس اورژانس اجتماعی، روز شنبه (۱۲ خرداد) در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا گفته بود: «مورد کودک‌آزاری مربوط به دختربچه‌ای افغان است که هفته گذشته در حالی که در مقابل خانه مشغول بازی بوده، از سوی سه مرد متجاوز ربوده و پیکر نیمه‌جان او چند ساعت بعد در خرابه‌ای پیدا می‌شود.»/اعتماد انلاین

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user464185/content-image/masih.alinejad-20180607-0001.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *