پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۱ بعد از ظهر به وقت تهران

نسخه هشتم Resident Evil ممکن است تنها برروی نسل نهم منتشر شود

به گفته‌ی کاربر Dusk Golem، که همواره اطلاعات مختلفی از بازی‌‌های Resident Evil را فاش کرده است، بارگذاری بافت‌های نسخه‌ی هشتم این سری برروی کنسول‌های نسل حاضر با مشکل مواجه شده بود. به نظر می‌رسد کپکام به همین علت تصمیم گرفته است تا از انتشار بازی Resident Evil: Village برروی کنسول‌های نسل هشتم اجتناب کند.

نسخه هشتم Resident Evil ممکن است تنها برروی نسل نهم منتشر شود

رزیدنت اویل ۸ همچون نسخه هفتم از زاویه دید اول شخص دنبال خواهد شد که همچنان تعدادی از طرفداران نتوانسته‌اند با آن کنار بیایند. از نظر المان‌های داستانی هم بازی حال و هوایی کاملا متفاوت با قبل خواهد داشت. داسک‌گولم به طور مشخص از توهمات، فرقه‌گرایی و دانش پنهان، دیوانگی و اعتماد نداشتن به دیگران از درون‌مایه‌های اصلی داستان نام برده است. از این گفته‌ها می‌توان برداشت کرد که بازی حال و هوایی شدیدا لاوکرفتی خواهد داشت.

او نوشته که بازی سال ۲۰۲۱ برای نسل هشتم و نسل نهم کنسول‌ها عرضه خواهد شد و کپکام ابتدا برنامه داشت از آن در E3 امسال رونمایی کند. با وجود کنسلی این نمایشگاه، داسک‌گولم اعتقاد دارد که کپکام طی چند ماه آینده معرفی بازی را انجام خواهد داد. اما او حرف عجیبی هم زده؛ او می‌گوید در ادامه ماه جاری باز هم جزئیات بیشتری از این عنوان منتشر خواهد شد، اما نه از طرف او و نه به طور رسمی از کپکام. باید منتظر بمانیم تا بفهمیم منظور او از این گفته چه بوده است.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *