جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱ قبل از ظهر به وقت تهران

نجفی بعد از شلیک می خواسته از بالکن برج به پایین بپرد

در پی مطرح شدن تکمیل پرونده تحقیقات از نجفی و صدور کیفرخواست برای وی علیزاده طباطبایی وکیل مدافع محمدعلی نجفی روز گذشته با حضور در دادسرای جنایی طی لایحه ای خواستار تحقیقات تکمیلی درباره برخی از زوایای این حادثه ( قتل میترا استاد و نجفی ) شد و افزود : پس از گفت وگو با معاون دادستان تهران متوجه شدم تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد. علیزاده طباطبایی روز جمعه در انتقاد از اعلام تکمیل تحقیقات در این پرونده برای ارسال به دادگاه گفته بود: تکمیل تحقیقات این پرونده در چهار روز بسیار عجیب است.

در همین حال یکی از خبرنگاران در توئیتی نوشت: برادر میترا استاد در اولین گفت وگو پس از قتل خواهرش به خبرنگاران گفته نجفی یک ساعت با من صحبت کرد که رضایت بگیرد اما ما رضایت نمی‌دهیم.

قتل سیاسی نیست .وی پیشتر هم اعلام کرده بود که به زودی از پشت پرده‌های دسیسه قتل خواهرش سخن خواهد گفت. دراین میان به گزارش همشهری یک منبع آگاه از جزئیات بازسازی صحنه قتل میترا استاد در برج آرمیتا گفت و توضیح داد: آن روز آقای نجفی بعد از این که نحوه شلیک گلوله به سمت مقتول و قتل او را توضیح داد گفت که پس از قتل به بالکن آپارتمان رفته تا خودش را به پایین پرت و خودکشی کند اما به خاطر اعتقاداتش ترسیده و منصرف شده و پس از آن خانه را ترک کرده و به قم رفته است.

در قم فردی به سمت او می‌رود و پس از سلام و علیک مدعی می‌شود که وی را شناخته و درخواست گرفتن عکس سلفی می‌کند که نجفی نیز قبول می‌کند.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1398/03/09/1398030915315779317545004.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *