پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

نجات معجزه‌ آسای مرد جوان+عکس

مرد گرفتار در عمق ۱۰ متری چاه آب توسط نیروهای آتش نشانی مشهد مقدس نجات یافت.

پیش‌نویس خودکار

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از تلاش موفقیت آمیز پرسنل دو ایستگاه این سازمان برای نجات معجزه آسای یک فرد گرفتار در عمق ۱۰ متری یک چاه پر از آب در جاده قدیم مشهد به نیشابور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی با بیان این مطلب گفت: سحرگاه دیروز یک شنبه۲۴ فروردین  ۹۹ در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن فردی در عمق یک چاه مملو از آب در حومه مشهد ، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه های نجات و امداد ایستگاه های شماره ۹ و ۲ را به محل حادثه در ارتفاعات جاده قدیم مشهد به نیشابور اعزام کرد.
معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد خاطر نشان کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد جوانی حدود ۳۰ ساله که با دوستانش به قصد چوپانی به ارتفاعات منطقه رفته بود ،به دلیل نامعلومی به عمق یک چاه آب سقوط کرده بود که پس از چندین ساعت که دوستانش متوجه غیبت وی شده بودند، تلاش برای یافتن وی را آغاز کردند که پس از ساعتی جست وجو و با شنیدن صدای درخواست کمک ، وی را یافته بودند که بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفتند که با حضور نیروهای امدادی در محل ،نجاتگران آتش نشانی مشهد، این فرد را که در داخل چاه از یک لوله پلاستیکی آویزان شده بود رها سازی و به سطح زمین منتقل کردند و از مرگ حتمی نجات دادند.
بنا بر این گزارش این فرد جوان برای سیرمراحل درمان توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شد . علت دقیق این حادثه توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *