پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر

نتایج کلی هفته بیست و نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

* پارس جنوبی جم ۳ – نفت تهران صفر
گل ها: محمد نوری، روح الله سیف اللهی و احسان تاییدی

* پدیده ۲ – سیاه جامگان یک
گل ها: معین عباسیان و محمد قاضی (پدیده) یونس شاکری (سیاه جامگان)

* ذوب آهن ۲ – پرسپولیس یک
گل ها: میلاد فخرالدینی و کی روش استانلی (ذوب آهن) علی علیپور (پرسپولیس)

* استقلال خوزستان ۳ – سپاهان ۲
گل ها: یونس دلفی (۲گل) و حکیم نصاری (استقلال خوزستان) میلاد محمدی و جلال الدین علیمحمدی (سپاهان)

* تراکتورسازی یک – صنعت نفت یک

گل ها: دانیال اسماعیلی فر (تراکتورسازی) آگستو سزار (صنعت نفت)

* استقلال ۳ – پیکان ۲
گل ها: تیام، وریا غفوری و امید ابراهیمی (استقلال) آرمان قاسمی و فراز امامعلی (پیکان)

* سایپا صفر – گسترش فولاد صفر

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/30/3/2650185.jpg

پیروزی شیرین استقلال برابر پیکان/ امید آبی‌ها برای دومی زنده ماند

تیم فوتبال استقلال که یکی از شانس‌های کسب عنوان نایب قهرمانی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شد در دیدار برابر پیکان به یک برد شیرین دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز به طور همزمان آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این بازی با برتری ۳ بر ۲ شاگردان شفر به پایان رسید..

آرمان قاسمی(۱۳) و فراز امامعلی(۶۲) برای پیکان، تیام(۵۰)، وریا غفوری(۵۴) و امید ابراهیمی(۹۰) برای استقلال گل زدند.

شاگردان شفر در نیمه اول صاحب توپ و میدان بودند اما پیکان موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشت و توانست دروازه استقلال را با خطرات جدی مواجه کند. استقلال اما فرصت چندانی برای جبران گل خورده نداشت تا نیمه اول را با شکست به رختکن برود.

در شروع نیمه دوم استقلال گل خورده را جبران کرد و توسط تیام به گل تساویث دست پیدا کرد. شاگردان شفر در دقیقه ۵۴ توسط وریا غفوری گل دوم را هم به ثمر رساندند تا در آستانه رسیدن به پیروزی باشند اما پیکان دست بردار نبود و در دقیقه ۶۲ اتوسط فراز امامعلی به گل تساوی رسید.

درحالی که بازی به دقیقه آخر اضافه شده بود امید ابراهیمی با ضربه ای دقیق دروازه پیکان را باز کرد تا تیمی که از دقیقه ۷۲ با اخراج شجاعیان با یک بازیکن کمتر کارش را ادامه می داد به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

استقلال با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و به رده سوم جدول دست یافت تا در هفته آخر تکلیف نایب قهرمان مشخص شود.

https://media.mehrnews.com/d/2017/12/01/3/2650906.jpg

پیروزی ذوب آهن مقابل پرسپولیس/ صعود تیم قلعه نویی به رده دوم

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر برابر پرسپولیس به پیروزی رسید تا با کسب سه امتیاز حساس، به رده دوم جدول صعود کند.

در یکی از مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر که از ساعت ۱۸ امروز برگزار شد، تیم ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوبی ها به اتمام رسید.

علی علیپور (۴۸) برای پرسپولیس و میلاد فخرالدینی (۷۰) و کی روش استنلی (۸۸) برای ذوب آهن گلزنی کردند.

با این نتیجه، ذوب آهن ۵۲ امتیازی شد تا به رده دوم جدول برگردد و شانس اول کسب عنوان نایب قهرمانی شود. پرسپولیس هم ۶۱ امتیازی باقی ماند.

پرسپولیس این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، وحید امیری، احمد نوراللهی (۷۱ – فرشاد احمدزاده)، سیامک نعمتی (۸۹ – شایان مصلح) و علی علیپور (۷۰ – گادوین منشا) آغاز کرد.

در نیمه نخست، ذوب آهن تلاش داشت با استفاده از امتیاز میزبانی به گل برتری برسد و برنامه های هجومی را در دستور کار قرار داده بود. حملات ذوب آهن در دقیقه ۱۳ می توانست به ثمر بنشیند ولی علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس موقعیت تک به تک با کی روش استنلی مهاجم حریف را دفع کرد.

پرسپولیس هم در نیمه نخست حملات پراکنده ای را تدارک دید ولی موقعیتهایش راهی به دروازه ذوب آهن باز نکرد.

در نیمه دوم پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و ذوب آهن را شوکه کرد. علی علیپور با یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه در دقیقه ۴۸، پرسپولیس را به گل اول رساند.

در دقیقه ۵۶ هم احمد نوراللهی شوت سنگینی به سمت دروازه ذوب آهن زد که مظاهری دروازه بان ذوب آهن این توپ را دفع کرد.

علیپور که با گل امروزش ۱۹ گُله شد و جایش را در صدر جدول گلزنان مستحکمتر کرد، در دقیقه ۶۹ دچار مصدومیت شد و به بیرون از زمین رفت تا گادوین منشا جای او را بگیرد. بعد از خروج علیپور از زمین، ذوب آهن حمله ای را روی دروازه پرسپولیس تدارک دید و میلاد فخرالدینی در دقیقه ۷۰ توانست روی پاس محمدرضا حسینی و در زاویه ای بسته، گل تساوی ذوب آهن را به ثمر برساند.

در ادامه ذوب آهن که برای کسب عنوان نایب قهرمانی به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت، فشار بیشتری به دروازه پرسپولیس وارد کرد و در دقیقه ۸۸ روی یک ضربه سر توسط کی روش استنلی گل دوم را به ثمر رساند تا پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک بازنده باشد.

https://media.mehrnews.com/d/2018/04/07/3/2753099.jpg

دایی میدان را به قلعه‌نویی و شفر داد/ نفت به سود قعرنشینان سوخت!

هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر درحالی به پایان رسید که تیم نفت تهران با پذیرفتن شکست مقابل پارس‌جنوبی دومین تیم سقوط کننده لقب گرفت و دایی هم بدموقع مساوی کرد.

با قطعی شدن سقوط نفت تهران در هفته بیست و نهم، خیال دیگر تیم های پایین جدولی راحت شد تا هفته پایانی این مسابقات در پایین جدول حساسیت نداشته باشد. بر خلاف بالای جدول که رقابت برای کسب عنوان نایب قهرمانی به هفته آخر کشیده شد.

در دیداری تعیین کننده پارس جنوبی جم با پیروزی قاطع مقابل میهمان سیاه بختش نفت تهران حکم سقوط این تیم به دسته اول را امضا کرد تا با قطعی شدن سقوط نفت، خیال دیگر تیم های پایین جدولی راحت باشد. پیش از این سیاه جامگان مشهد سقوطش به لیگ دسته اول را قطعی کرده بود.

در دیدار تعیین کننده دیگری در بالای جدول شاگردان علی دایی در حالی که یک پنالتی هم توسط علی قلی زاده از دست دادند، در نهایت مقابل گسترش فولاد بدون گل متوقف شدند تا ذوب آهن با استفاده از این فرصت به رده دوم جدول صعود کند. علی دایی که تیمش اصلی ترین شانس نایب قهرمانی بود حالا باید منتظر نتایج دیدارهای هفته پایانی بماند.

سپاهان نیز در حالی که نخستین گل بازی را به تیم استقلال خوزستان زد، در نهایت در اهواز تن به شکست ۳ بر ۲ داد تا این ضعیف ترین سپاهان تاریخ تنها یک رده با سقوط به رده پایین تر فاصله داشته باشد.

در دو دیدار دیگر سپیدرود و فولاد مقابل هم بدون گل مساوی شدند و در بازی غیر حساس دیگر که در تبریز برگزار شد، تراکتورسازی مقابل میهمانش صنعت نفت با نتیجه یک – یک پیروز شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *