چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

مهاجم سابق استقلال : پیروزی مقابل فولاد حائز اهمیت است

مرتضی یکه مهاجم پیشین تیم ملی و استقلال معتقد است که وینفرد شفر یک مربی فهیم و کارآمد است و قطعا می تواند با تفکرات و اندیشه های خود ، خونی تازه درشریانهای این تیم جاری کند .

https://i.ytimg.com/vi/wsicsZTw7Ls/hqdefault.jpg

وی که هم اینک بعنوان دستیار وینگو بگوویچ در تیم دسته اولی گل کهر سیرجان فعالیت می کند ،افزود : نکته حائز اهمیت این است که نفرات جدید استقلال تاکتیک پذیر هستند واکنون وقت آن فرا رسیده که با جدیت در اندیشه کسب امتیازات در بازیهای پیش رو باشند .

البته تغییرات مدیریتی باید زودتر صورت می گرفت ولی با این حال تلاش مدیران استقلال در استخدام بازیکنان جدید قابل تقدیر است و امیدوارم که شفر بتواند دوباره در این تیم تحول ایجاد کند و چارچوبی اصولی را اتخاذ نماید .

این را هم باید مدنظر داشت که استقلال علاوه بر از دست دادن چند مهره کلیدی با مصدومیت نفرات محوری مثل شجاعیان و چشمی مواجه شد و شک ندارم بازگشت این نفرات می تواند دست سرمربی آلمانی را بازکند .

استقلال در مقایسه با دوسال گذشته متحول شده و باید اذعان کرد که شفر توانسته با تفکرات خوب خود بگونه ای رفتار کند که این تیم با حساب و کتاب نمایش دهد . با این شرایط بنده معتقد هستم که استقلال بزودی به مرز آمادگی ایده ال خواهد رسید و امیدوارم از بازی با فولاد شاهد این مهم باشیم .

پیروزی مقابل فولاد از جهات مختلف اهمیت دارد و می تواند در آستانه دیدار سرنوشت ساز با السد قطر ، روحیه و اعتماد بنفس نفرات تیم را بالا ببرد .
امیدوارم که استقلال بتواند هوشمندانه بازی کند و درپرتو تفکرات خوب شفر سه امتیاز بازی چهارشنبه شب را بخود اختصاص دهد و سپس با خودباوری بیشتر در اندیشه بازی با السد باشد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *