پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

ممنوعیت پرواز به ۴۲ کشور جهان

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اکنون برای ۴۲ کشور به علت شیوع کرونا محدودیت سفر اعلام شده که از بین آنها سفر به ۱۵ کشور به عنوان کشورهای با وضعیت ویژه، ممنوع است.

ممنوعیت پرواز به ۴۲ کشور جهان

«محمد حسن ذیبخش» اعلام کرد اکنون سفر به هند، پاکستان، فرانسه، بوتسوانی، برزیل، جمهوری چک، عراق، استونی، ایرلند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، اسلواکی، آفریقای جنوبی و زامبیا به عنوان کشورهای دارای شرایط ویژه ممنوع است.

او تاکید کرد برای این کشورها پذیرش مسافر چه با پرواز مستقیم چه غیرمستقیم ممنوع است. دیپلمات‌ها و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی با رعایت شرایط و پروتکل‌های کرونا استثنا هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور همچنین فهرستی شامل نام ۲۷ کشور را هم که به عنوان کشورهای پرخطر اعلام کرد که با شرایط خاص مسافر پذیرش می‌کنند. کشورهایی مثل آلبانی، آندورا، بحرین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، کلمبیا، مصر، استونی، ‌ اکوادور، مجارستان، اردن، کوزوو، لتونی، لبنان، مالت، مولداوی، مونته نگرو، مقدونیه شمالی، فلسطین، سنت لوسیا، ‌صربستان، سیشل، اسلونی، سوئد، سوریه، تانزانیا و امارات متحده عربی در این فهرست قرار دارند. این کشورها با تست کرونای منفی مسافر پذیرش می‌کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *