چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰ قبل از ظهر به وقت تهران

معرفی لپ تاپ های ارزان و باکیفیت برای خرید +قیمت

مجله انلاین دوستان :  معرفی لپ تاپ های ارزان و باکیفیت برای خرید +قیمت

ASUS Vivobook S300CA

7

اولین پیشنهاد اولترابوکی ما از برند ایسوس برای شما انتخاب شده است. سری Vivobook که شهرت جهانی پیدا کرده اند و به فروش خوبی نیز دست یافته اند جزو ارزانترین اولترابوک ها محسوب می گردند و در سایز و اندازه های مختلفی تولید شده اند.

اینبار ما مدل ۱۳ اینچی آن را یعنی S300CA برای شما انتخاب کرده ایم. ظاهر دلنشین و قطر پایین این اولترابوک مطمئناً شما را برای خرید وسوسه خواهد کرد بخصوص وقتی بدانید یک نمایشگر لمسی نیز انتظار شما را برای وارد کردن فرامین می کشد.

پردازنده این اولترابوک Intel Core i3 3217U است که در مدلهای قبلی به تشریح مختصر آن پرداخته ایم. حافظه ۴ گیگابایتی رم در کنار ۵۰۰ گیگابایت هارد دیسک فضای ذخیره سازی این محصول را نشان می دهند. کارت گرافیک اینتلی این اولترابوک هرچند پایینتر از مدلهای قبلی است اما در حد و اندازه یک اولترابوک بسیار مناسب است.

نمایشگر ۱۳ اینچی با رزولوشن HD و قابلیت لمسی یکی از جذابیت های این اولترابوک خوش قیمت است که می توانید برای کار دستگاه از آن استفاده کنید. هرچند این لمسی بودن نمایشگر باعث ایجاد لکه و اثر انگشت بر روی شیشه آن می شود اما تمیز کردن آن کار چندان سختی نیست.

باتری این اولترابوک ۴ سلولی است و می تواند چندین ساعت تضمین کارکرد را به شما بدهد. توجه داشته باشید در این دستگاه خبری از درایو اپتیکال نیست و مجبور به تهیه درایو اکسترنال برای آن هستید.

 قیمت در حدود ۱.۸۵۰.۰۰۰ تومان با دو سال گارانتی یکپارچه ایسوس

SONY VAIO Fit svf1521BYG

5

سری VAIO Fit نسل جدید لپ تاپ های میان رده سونی در بازار است که برخلاف میان رده های رقبا از طراحی ظاهری مناسبی بهره مند هستند. VAIO Fit معرفی شده در لیست ما گرچه از نظر مشخصات سخت افزاری عقب تر از مدل قبلی و پایین تر از آن است اما این مدل برای کسانی که اهمیت زیادی به طراحی محصول می دهند و در عوض بودجه بالایی برای تهیه یک لپ تاپ گران قیمت ندارند معرفی شده است.

پردازنده این محصول خوشبختانه از خانواده Core i3 نسل سوم انتخاب شده است. مدل ۳۲۲۷U که یک پله بالاتر از ۳۲۱۷U قرار دارد دارای دو هسته با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است و برای کارهای میان رده و روزمره بسیار مناسب است. متاسفانه حافظه رم این لپ تاپ بطور پیش فرض ۲ گیگابایت است و پیشنهاد می شود در صورت خرید آن به فکر ارتقا به ۴ گیگابایت باشید.

هارد دیسک نیز ۵۰۰ گیگابایتی بوده و کارت گرافیک Intel HD Graphics 4000 نیز پیش بینی و تعبیه شده است. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی HD با کیفیت نیز وجود دارد و پورت USB 3.0 هم برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. بطور کلی VAIO Fit لیست ما برای افرادی توصیه می شود که اهمیت زیادی به طراحی بیرون محصول می دهند.

 قیمت در حدود ۱.۵۸۰.۰۰۰ تومان با یک سال گارانتی سریر

 

ASUS X551CA

2

X551 جزو ارزانترین های فعلی در بازار محسوب می گردد. لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس دارای یک پردازنده ولتاژ پایین از خانواده سلرون با مدل ۱۰۰۷U است که سرعت ۱.۵ گیگاهرتزی داشته و دارای دو هسته پردازشی است. مصرف برق پایین ۱۷ واتی این پردازنده نویدبخش عمرباتری بیشتر از حد معمول است.

رم ۲ گیگابایتی از نوع DDR3 و هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی سخت افزار آن را تشکیل می دهند و در کنار آنها نیز کارت گرافیک Intel HD Graphics قرار دارد. اسپیکرهای استریو با تکنولوژی Sonic Master ایسوس به همراه DVD رایتر و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی HD از دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ است.

سری X ایسوس همواره دارای طراحی های عام پسند و ظاهری دلنشین هستند و X551 نیز از همین قانون تبعیت می کند. باتری این محصول همانند برادر ۱۴ اینچی خود یک باتری ۴ سلولی با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر است و برای این سخت افزار کم مصرف کاملاً مناسب می باشد.

قیمت با گارانتی یکپارچه ۲ ساله ایسوس (سازگار، ویستا، و آواژنگ)  در حدود ۱.۲۵۰.۰۰۰ تومان

LENOVO Essential G500

3

مدل بعدی را نیز باز هم از برند لنوو و سری Essential به شما معرفی می کنیم، سری G شامل لپ تاپ های میان رده و خوش قیمتی است که می تواند به عنوان یک لپ تاپ روزمره به خوبی مورد استفاده واقع شود. مدل G500 نیز که فروش خوبی در ایران داشته است و مدت زمان قابل توجهی از حضور آن در بازار می گذرد امتحان خود را پس داده است و شایسته قرارگیری در لیست ما می باشد.

پردازنده این لپ تاپ پنتیوم ۲۰۲۰M می باشد و دارای ۴ گیگابایت حافظه رم DDR3 و ۵۰۰ گیگابایت هارد دیسک است. مشخصه ای که در این مدل با مدلهای قبلی پیشنهاد شده فرق دارد مربوط به کارت گرافیک مجزای آن می شود. کارت AMD Radeon HD 8570M بطور مشخصی از مدلهای همرده با گرافیک اینتل قویتر بوده و می تواند راندمان کاری این لپ تاپ را بالاتر ببرد. حافظه گرافیکی این چیپ یک گیگابایت بوده و می تواند بازیهای روز را با جزئیات معمولی و رو به پایین اجرا کند.

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی HD به همراه درایو DVD و اسپیکرهای استریو با گواهینامه Dolby از دیگر مشخصات این لپ تاپ هستند. باتری ۶ سلولی در نظر گرفته شده دارای ظرفیت ۲۲۰۰ میلی آمپری است که قدری از حد استاندارد پایین تر است.

قیمت با گارانتی در حدود ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان

 

LENOVO Essential B590

1

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهINTEL PENTIUM B960، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت است.
کارت گرافیکی این لپ‌تاپ ارزان قیمت هم INTEL HD 3000 است. در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ ارزان‌قیمت هم باید بگوییم که صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچ و از نوع LED است. تجهیز به کارتخوان، بلوتوث، پورتUSB 3.0 ، WLAN و… از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.
B590 با اینکه یک لپ تاپ ارزان قیمت است اما دارای ۲ پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 است و مشکلی بابت اتصال به ابزارهای پرسرعت امروزی ندارد. از دیگر مزایای این لپ تاپ ارزان قیمت داشتن DVD رایتر داخلی به همراه بلوتوث و اسپیکرهای استریو است. باتری ۶ سلولی این لپ تاپ زمان کار استانداردی را برای کاربر فراهم می کند و در کل رضایت بخش است.

قیمت بدون گارانتی در حدود ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

////شهر-سخت-افزار

۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

۲ دیدگاه‌ها

  1. سلام ..میخوام نرم افزار hspice و pspice و matlab و وورد و نصب کنم پیشنهاد شما در مورد یک لب تاب که قیمتش زیر ۱ تومن باش و اینا روش نصب شه چیه لطفا جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *