پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

مشکل پیچیده استقلالی ها در پرونده پروپیچ

همان طور که انتظار می‌رفت، بالاخره پروپیچ توانست علیه باشگاه استقلال حکم بگیرد و حالا خواستار رقم بلایی شده تا هم مطالباتش را دریافت کند و هم از آبی‌های پایتخت غرامت بگیرد.

http://media.alalam.ir/uploads/855x495/152397049231158600.jpg

استقلالی‌ها البته حدود ۱۶ ماه برای حل این پرونده زمان داشتند، اما تقریبا هیچ کس، این پرونده را جدی نمی‌گرفت تا اینکه کار به کمیته تعیین وضعیت فیفا کشید و رای خود را صادر کرد.

حالا باشگاه استقلال باید ۴۰۰ هزار دلار یا به عبارتی، چیزی حدود ۵ میلیارد تومان (با توجه به قیمت این روز‌های دلار در بازار آزاد) به این بازیکن کروات که به خواسته پرویز مظلومی به استقلال آمد تا روی نیمکت بنشیند، پرداخت کند.

نکته قابل تامل اینجاست که پروپیچ به خاطر زندگی در ایران، می‌داند که نباید این روزها، پاسخگوی مسئولان باشگاه استقلال باشد، زیرا آن‌ها با استفاده از تاکتیک‌های مختلف، به دنبال کسب رضایت از این بازیکن هستند و اگر پرو به تماس‌ها جواب بدهد، مجبور به دادن تخفیف هم می‌شود از این رو، این بازیکن کروات، خودش را از دسترس خارج کرده و وکیلش نیز می‌گوید نمی‌تواند با پرو تماس داشته باشد تا پیغام استقلالی‌ها را به گوشش برساند!

این مشکل دوم، بزرگ‌تر از مشکل اول یعنی حکم فیفا علیه باشگاه استقلال به حساب می‌آید.

فراموش نکنید که آنتونی گولچ مدافع کروات دو فصل قبل پرسپولیس نیز با همین تاکتیک توانست از دسترس سرخپوشان دور بماند و بدون اینکه حتی یک دقیقه برای قرمزپوشان بازی کند، پول هنگفتی به جیب بزند.
منبع:

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *