پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتور سوار

رئیس پلیس راهوار استان همدان گفت: دو نوجوان ۱۶ و ۱۸ ساله که با سرعت بالا در حال تردد در گردنه اسدآباد بودند با پایه تابلو نصب شده در حاشیه جاده برخورد کرده و جان باختند.

سرهنگ علی فکری، معاونت راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: یک دستگاه موتورسیکلت با راکب ۱۶ ساله و ترک نشین ۱۸ ساله که با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از بالای گردنه اسدآباد به سمت داخل شهر در حال حرکت بود به علت ناتوانی در کنترل موتور سیکلت و سرعت غیرمجاز از جاده خارج و با تابلو حاشیه جاده برخورد کرد.

متاسفانه راکب ۱۶ ساله این موتورسیکلت به شکل دلخراشی در دم جان باخته و ترک نشین ۱۸ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

طرح برخورد با موتورسواران متخلف به زودی اجرایی می شود اما با این وجود پلیس به تنهایی و با بگیر و ببند نمی تواند جلوی سوانح موتورسواران را بگیرد بلکه در این باره خانواده ها و مسئولان نیز باید وارد عمل شوند.

قشر جوان با موتورسواری و انجام حرکت های نمایشی دنبال تخلیه انرژی و هیجاناتشان هستند بنابراین باید پیست موتورسواری ایمن و استانداری برای آنها پیش بینی کرد.

بنابر اعلام رئیس پلیس راهور استان، سال گذشته ۳۰ درصد متوفیان سوانح رانندگی درون شهری این استان را موتورسواران تشکیل دادند که پنج تا ۱۰ درصد آنها فاقد گواهینامه رانندگی بودند.

http://media.jamejamonline.ir/Media/Image/1396/06/19/636406470462025321.jpg

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *