پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲ قبل از ظهر به وقت تهران

مرد شیطان‌ صفت در پوشش مسافربر به زنان و دختران تعرض می کرد

مرد شیطان‌ صفت که در پوشش مسافربر زنان و دختران را ربوده و قربانی اهداف نیات شیطانی خود می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

مجرم خطرناک که در پوشش مسافربر، زنان و دختران را ربوده و آنها را قربانی جنایت سیاه خود می‌کرد، با بررسی آلبوم مجرمان حرفه‌ای شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش جام‌جم، اوایل فروردین امسال زن جوانی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی پژوسوار به اتهام آدم‌ربایی، آزار و اذیت و سرقت پول و طلاهایش شکایت کرد.
با دستور بازپرس سهرابی، پرونده برای ادامه تحقیقات در دستورکار ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران قرارگرفت وجست‌وجوها برای یافتن وی آغاز شد. شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفتّ: مواد ضد‌عفونی‌کننده در خانه‌ام تمام شده بود و برای خرید از خانه‌ام در یکی از محله‌های تهران بیرون آمدم تا به فروشگاه بروم که خودروی پژو ۲۰۶ مقابلم توقف کرد و با گفتن مقصدم به راننده سوار شدم. در میانه راه، راننده تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم اما بی‌‌توجه بود. مرد راننده مشتی محکم به صورتم زد که حالم بد شد و سرم گیج  ‌رفت. مرد آدم‌ربا با زور و تهدید مرا به محله‌ای  خلوت برد و در داخل خودرو مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد از آن‌که پول و طلاهایم را به سرقت برد، مرا از خودروی در حال حرکت بیرون انداخت و به‌سرعت از محل دور شد. همان موقع  مردی که با خودرویش در حال عبور از محل بود مرا نیمه‌جان در خیابان یافت و  با پلیس تماس گرفت و بعد به بیمارستان منتقل شدم. بعد از آن‌که حالم بهتر شد خانواده‌ام آمدند و مرا به خانه بردند.
با شکایت زن جوان چهره‌نگاری از آدم‌ربای آزارگر انجام گرفت و ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران جست‌وجو برای دستگیری متهم فراری را ادامه دادند. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که سه زن جوان دیگر نیز به فاصله چند روز از یکدیگر با حضور در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران شکایت‌هایی را مطرح کردند و از مرد جوانی به اتهام آدم‌ربایی، آزار و اذیت و سرقت مقرون به آزار اموال‌شان شکایت کردند. با تحقیق از شاکیان جدید نیز معلوم شد که آنها بعد از آن‌که از قرنطینه خانگی بیرون آمده‌اند و برای خرید مواد غذایی یا دارو سوار خودروی سواری پراید یا پژو ۲۰۶ شده‌اند از سوی راننده آن که مرد جوانی بوده در محله‌های مختلف تهران ربوده شده و بعد از آن‌که به خارج از شهر یا محله‌های خلوت پایتخت منتقل شده‌اند با تهدید و کتک مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. مرد آزارگر سپس اموال آنها را سرقت کرده بود.
با بررسی این شکایت‌ها مشخص شد، تمام آدم‌ربایی‌ها از سوی یک نفر انجام شده است. ماموران به بررسی بانک مجرمان پلیس آگاهی پرداختند که در بررسی تصاویر افراد سابقه‌دار به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد تصاویر چهره‌نگاری‌شده از متهم فراری، به دزد سابقه‌داری به نام میلاد شباهت دارد.
با مشخص شدن هویت آدم‌ربای آزارگر معلوم شد که او به اتهام سرقت و زورگیری در زندان بوده و بعد از آزادی دوباره جرایمش را از سر گرفته بود.
مخفیگاه‌های متهم فراری زیر نظر گرفته شد تا این‌که دو روز پیش ماموران باخبر شدند که او به اتهام سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو از سوی یکی از پایگاه‌های پلیس تهران بازداشت شده است.
تحقیقات از متهم آغاز شد که او در جریان تحقیقات پلیسی به ربودن و آزار و اذیت و سرقت اموال زنان در پوشش مسافربر اعتراف کرد و گفت: بعد از آزادی از زندان به خاطر این‌که پولی نداشتم تصمیم گرفتم از زنان سرقت کنم. به همین خاطر آنها را سوار خودرو کرده و با تهدید اموال‌شان را سرقت می‌کردم. چند زن را هم مورد آزار و اذیت قرار دادم. در ادامه برای این‌که راز جرایمم فاش نشود، شیوه سرقت‌ها را عوض کردم و به سرقت لوازم داخل خودروهای پارک‌شده رو آوردم که در جریان یکی از سرقت‌ها شناسایی و بازداشت شدم که بعد از آن راز جرایم سیاهم فاش شد.
با توجه به این‌که احتمال می‌رود او زنان و دختران جوان دیگری را هم در دام شیطانی‌اش گرفتار کرده باشد برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

۲.۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *