جمعه , ۱۰ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۳ قبل از ظهر به وقت تهران

مخوف ترین قاتل سریالی روسیه، با ۸۲ قتل! +تصاویر

یکی از مخوف ترین قاتل های سریالی روسیه، در این کشور ۸۲ نفر را به طرز وحشیانه ای به قتل رسانده بود، نکته جالب توجه درباره این قاتل مخوف این بود که وی در عین وحشیگری، پدر نمونه ای نیز برای تنها دخترش بود!
ایران آنلاین: به گزارش میرر، متهم ” میخائیل پاپ کوو” به تمام قربانیان خود تجاوز کرده و سپس تک تک آنها را به قتل رسانده است .
بنا بر گزارش های منتشر شده هنگامیکه این پلیس متخلف در سال ۲۰۱۵ میلادی دستگیر شد آنچه که توجه کارآگاهان پلیس را به خود جلب کرده ، هنگام بازجویی وقتی درباره جنایت هایش از وی سوال کرده اند ،  شانه هایش را بالا انداخته و اظهار بی تفاوتی کرده است .
پلیس روسیه اعلام کرد که این پلیس قاتل را به جرم قتل تنها ۲۲ زن در شهر ” آنگارسک ” در سیبری در سال ۲۰۱۵ میلادی دستگیر کرده اند.
مخوف ترین قاتل سریالی روسیه، با ۸۲ قتل! +تصاویر
این در حالی است که زن این پلیس او را شوهری خوب و مهربان و دخترش وی را پدری دوست داشتنی توصیف کرده اند.
گزارشهای پلیس نشان می دهد که قربانیان این پلیس متخلف کارمند، کارگران نظافتچی ، کارمندان دفتری ، زنان خیابانی و چندین مادر بوده اند که وی آنها را سوار بر خودروی خود کرده و پس از آزار به قتل رسانده است . در زمان ارتکاب جرم این پلیس قاتل خودرواش را در مقابل رستوران ها و کلوپ های شبانه نگه داشته و در انتظار فرصت بوده تا قربانیانش را به دام اندازد.
بنا براطلاعات بدست آمده اکثر قربانیان به منطقه جنگلی برده شده و مورد تعرض قرار گرفته اند . این متهم پس از دستگیری ادعا کرده که هنگامیکه احساس کرده همسرش با یکی از همکاران مرد خود رابطه پنهانی برقرار کرده جنایتهای خود را آغاز کرده است .
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *