پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ بعد از ظهر به وقت تهران

ماجرای توافق پرسپولیس تهران با ریزه‌ اسپور بر سر طارمی

با سفارشاتی که رجب طیب اردوغان به باشگاه ریزه اسپور کرده است، احتمال اینکه این باشگاه ترکیه ای تمامی بدهی پرسپولیس تهران را ببخشد، وجود دارد.

خبرآنلاین : با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس با مقامات سیاسی کشور ترکیه و موافقت باشگاه ریزه‌اسپور، جریمه سنگین و ۷۸۹ هزار یورویی باشگاه پرسپولیس بخشیده می‌شود.

مجله خبری دوستان - اخبارروز - وبگردی - عکس - اینستاگرام - بازیگرمجله خبری دوستان - اخبارروز - وبگردی - عکس - اینستاگرام - بازیگر

در جریان سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران و همچین سفر دکتر روحانی رئیس جمهور ایران به ترکیه و با مذاکرات انجام شده از سوی باشگاه پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور ترکیه قرار است جریمه تعیین شده از سوی فیفا به میزان قابل توجهی بخشیده شود.

باشگاه ریزه اسپور در پی تلاش های مدیریت باشگاه پرسپولیس و رایزنی های دیپلماتیک با توصیه اردوغان تمام مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس را بخشید و هیچ غرامتی از پرسپولیس و طارمی دریافت نخواهد کرد.

روزنامه پیروزی در این مورد مدعی شده است حسین پور که قبلا در وزارت امور خارجه بوده و بسیاری از مشکلات باشگاه های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و دیگر تیم ها و همچنین فدراسیون فوتبال در ورود و خروج مربیان و بازیکنان خارجی و تیم های ملی را حل و فصل کرده اهل شهرستان اندیمشک و همشهری گرشاسبی است.

پی از این اتفاق گرشاسبی و حسین پور موضوع را با وزیر ورزش در میان می گذارند.

در نهایت با رایزنی های انجام شده سلطانی فر پس از سفر نخست وزیر ترکیه به تهران، در محل ملاقات اردوغان و روحانی که حدود یک ماه پیش در تهران انجام شد حضور یافته و موضوع را با اردوغان مطرح می کند.

www.dustaan.com ماجرای توافق پرسپولیس تهران با ریزه‌ اسپور بر سر طارمی

ماجرای توافق پرسپولیس تهران با ریزه‌ اسپور بر سر طارمی

رییس جمهور ترکیه هم همان لحظه با مالک باشگاه ریزه اسپور که یکی از اقوام او است تماس گرفته و خواهان مذاکره با پرسپولیس و حل و فصل موضوع می شود.

در ادامه و بعد از مدتی اما باشگاه ریزه اسپور به مدیریت پرسپولیس اعلام می کند حاضر است ۲۰۰ هزار دلار تخفیف دهد و بخشی از طلب را هم اقساطی دریافت کند.

پس از این اتفاق گرشاسبی برای دیدار با سران باشگاه ریز اسپور به ترکیه می رود و این سفر با حضور رییس جمهور روحانی در ترکیه همزمان می شود.

در این میان دوباره گرشاسبی با وزیر ورزش دیدار می کند و از او و تیم وزارت خارجه می خواهد تا این موضوع را با اردوغان در میان بگذراند.

اردوغان از مالک ریزه می خواهد این ماجرا اتمام و حل و فصل شود و می توانید با هم ارتباطات فوتبالی و ورزشی داشته باشید و در آینده اقداماتی انجام شود که هم شما منتفع شوید و هم باشگاه پرسپولیس به عنوان یک تیم پرطرفدار حالا قرار است ریزه امروز یا فردا رسما اعلام کند چه میزان از مطالبات را می بخشد اما احتمال اینکه آنها کل بدهی را دریافت نکنند وجود دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *