پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

لیگ ملت های والیبال؛ ایران ۳-۱ بلغارستان؛ پیروزی بی دردسر

بازیکنان کشورمان دیروز در سالن آزادی تیم کره جنوبی را ۳ بر ۱ شکست دادند و امروز برای گرفتن یک برد دیگر مقابل بلغارستان به زمین می آید.

http://havaadar.com/sites/default/files/styles/news_main_pic/public/post_image/13_152.jpg?itok=0EuOicg5

هوادار : معروف، فائزی ، شریفی، شفیعی ،عبادی پور ، کاظمی ترکیب اولیه ایران مقابل بلغارستان است.

ست نخست؛ ایران ۲۵- ۲۲ بلغارستان

تیم ملی با همان ترکیب بازی با کره جنوبی به زمین آمده است. آبشار شریفی بیرون می رود تا همین اول بازی ایران درخواست ویدیوچک بدهد. امتیاز برای ماست . دوباره شریفی آبشار می زند و این بار بلغارها درخواست می دهند اما دومین امتیاز هم برای ایران ثبت می شود تا کنستانتین سرمربی بلغارستان صدای اعتراض اش بلند شود.آبشار ایران براحتی و با اشتباه حریف در زمین شان می خوابد.شریفی همچنان برای ایران امتیاز می گیرد. صابر کاظمی امتیاز سرویس را می گیرد . توپگیری خوب ایران و در برگشت آبشار آنها بیرون می رود و وقت فنی اول ۸ بر ۲ برای تیم ملی می شود.

در برگشت بلغارستان در حمله امتیاز می گیرد اما تک دفاع معروف ایران را ۱۰ بر ۳ می کند. جا خالی بلغارستان در زمین می خوابد . تک امتیاز های آنان فاصله را کمتر می کند اما ایران با عملکرد خوب در حمله و دفاع ۱۶ بر ۱۲ وقت فنی دوم را مال خود می کند.

شفیعی سرویس را از دست می دهد و فاصله به عدد ۲ می رسد. سامان فائزی و عبادی پور با آبشار سرعتی امتیاز ۲۰ را می گیرند.قائمی به جای فائزی می آید. دو امتیاز بلغارها در حمله اما شفیعی با آبشارش امتیاز ۲۲ را می گیرد. پوئن سرویس کاظمی به آنها می رسد . بلغارستان دست به تعویض می زند . حالا بهتر بازی می کنند. دفاع ایران بیرون می رود و اختلاف هفت امتیاز به ۲ می رسد و سرمربی بلغارستان تایم اوت می گیرد. یک سرویس را از دست می دهند. پاس سرعتی معروف با آبشاری که در زمین می خوابد و امتیاز ۲۵ بر ۲۲ را برای تیم ملی در پی دارد.

ست دوم؛ ایران ۲۵ – ۱۵ بلغارستان

این ست هم با امتیاز آوری ایران شروع می شود و تیم ملی ۴ بر ۱ جلو می افتد.حملات بلغارها زهردار شده است و اختلاف کمتر می شود اما با آبشار فائزی ۸ بر ۶ وقت فنی اول در این ست برای ایران می شود.

بازی پایاپای پیش می رود اما سه امتیاز حمله و دفاع، ایران را ۱۱ بر ۷ پیش می اندازد. بلغارستان هم مثل ایران سرویس از دست می دهد.بلغارها دوباره آبشارشان به اوت می رود تا سرمربی شان تایم اوت بگیرد. ایران ۱۵ بر ۱۰ پیش است.آبشار آنها را معروف دفاع نمی کند اما وقت فنی دوم هم ۱۶ بر ۱۱ برای ایران می شود.

سامان فائزی در برگشت با آبشاری دیدنی دور از دستان مدافعان بلغارستان امتیاز می گیرد. یک امتیاز هم از خطای آنها می گیریم. برای چندمین بار آبشارشان در زمین نمی خوابد و سرمربی بلغارستان در خواست باز بینی می دهد. این بار امتیاز برای آنهاست و توپ به دست مدافع ایران برخورد کرده و بیرون رفته است. دفاع کاظمی امتیاز ۲۰ را برای ما دارد .بلغارستان هشت امتیاز عقب افتاده . حملات آنها بجز اوت راه به جایی ندارد. ایران با عملکرد خوب در حمله برتر است . سرویس بلغارستان هم امتیاز ۲۵ را برای ما دارد و با اختلاف ۱۰ امتیاز راحت این ست را هم می بریم.

ست سوم ؛ ایران ۲۳- ۲۵ بلغارستان

بلغارستان در شرایط بد تیمی این ست را شروع می کند. مثل دو ست قبل ایران ۴ امتیاز در حمله می گیرد. آبشارشان به اوت می رود اما بالاخره یک امتیاز می گیرند. آبشاری دیدنی از علی شفیعی امتیاز ۶ را برای ایران دارد. این بازیکن امروز در حمله بازی خوبی به نمایش گذاشته است. پوئن سرویس شریفی بیرون می رود اما بلغارها در آنطرف سرویس خوبی می زنند.باز هم آبشار شفیعی و ایران در وقت فنی اول ۸ بر۴ پیش می افتد.

بلغارستان در برگشت با آبشاری دیدنی بالاخره امتیاز می گیرد.پاس بلند و دیدنی معروف را عبادی پور با یکدست به امتیاز تبدیل می کند. بلغارستان این بار دو امتیاز پی در پی در حمله می گیرد . درخواست ویدیوچک آنها برای دفاع شان هم به نفع آنهاست.. در لحظاتی که ایران حریف را دست کم گرفته، بلغارستان نتیجه را در ۱۲ مساوی می کند. با امتیاز سرویس و دو حمله ایران ۱۵ بر ۱۳ می شود.آبشار کاظمی دور از دستان مدافعان بلغار در زمین می خوابد و ۱۶ بر ۱۴ وقت فنی دوم برای ایران می شود.

امتیاز سرویس شفیعی را بلغارستان با یک آبشار خوب جبران می کند.دریافت خوب ایران و امتیازی دیگر در حمله بدست می آید. تک امتیاز های حریف در حمله و دفاع بدست می آید و اختلاف امتیاز به یک می رسد. با اشتباه بازیکنان ما نتیجه در ۱۸ برابر می شود. دریافت خوب عبادی پور و دو امتیاز آبشاری که او می گیرد امتیاز ۲۰ بر ۱۹ برای تیم ملی . تک امتیاز آبشار بلغارستان با سرویس بدشان جبران می شود. کاظمی هم سرویس را به تور می زند؛ ۲۲ بر ۲۰ . بلغارها در امتیازات پایانی و زدن سرویس و اسپک بهتر از قبل عمل می کنند و نتیجه در ۲۳ برابر می شود. با دست کم گرفتن حریف آنها ۲۵ بر ۲۳ برنده این ست می شوند.

ست چهارم؛ ایران ۲۵- ۱۴ بلغارستان

بلغارستان با روحیه بالا “ست” را شروع می کند و این بار ۲ بر ۱ هم پیش می افتند. سرویش شان از دست می روند و نتیجه در ۳ مساوی می شود. جای خالی معروف ایران را و سرویس خوب شریفی تیم ملی را ۵ بر ۳ پیش می اندازد. شیرجه دیدنی معروف و در ادامه امتیاز ۶ برای ما. با یک دفاع خوب، ایران ۸ بر ۴ وقت فنی اول را مال خود می کند.

سرویس خوب بلغارستان با یک آبشار دیدنی از ایران همراه می شود. بازیکنان این تیم روحیه گرفته و بهتر و کم اشتباه تر بازی می کنند. عبادی پور با آبشارش نتیجه را ۱۰ بر ۶ می کند اما یک امتیاز دفاع را می گیرند. تیم ملی در دفاع امتیاز می گیرد تا ۱۲ بر ۷ برای تیم ما بشود. سرمربی بلغارستان تایم اوت می گیرد. تک امتیازشان در حمله با از دست رفتن سرویس همراه می شود. صابر کاظمی با آبشاری دیدنی ۱۶ بر ۱۰ وقت فنی دوم را برای تیم ملی می کند.

خطای پاسور بلغارها با امتیاز برای ایران همراه می شود و سرمربی شان تایم اوت می گیرد. با جاخالی معروف و دو آبشار فائزی امتیاز ۱۹ بر ۱۱ برای تیم ملی ثبت می شود. پاس دیدنی معروف و امتیازی که عبادی پور می گیرد. در خواست بازبینی سرمربی بلغارستان به نفع ایران است . تک دفاع مرتضی شریفی و امتیاز ۲۳ برای ایران. آخرین سرویس شان به تور می خورد اما صابر کاظمی با سرویسی تماشایی امتیاز ۲۵ را می گیرد تا ایران سه بر ۱ این بازی را از بلغارستان ببرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *