پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

قیمت های نجومی نوبرانه ها در بازار ؛ چغاله بادام کیلویی ۲۰۰ هزار تومان

چغاله بادام در مغازه های سطح شهر و در میان دست فروش ها ، به قیمت کیلویی ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد، دلیل این قیمت بالا، عرضه کم این نوبرانه در بازار است.

www.dustaan.com-dustaan.com- اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,چغاله بادام

بازار شلوغ روزهای پایانی سال علاوه بر فروش اجناس مورد نیاز خانوار، شاهد ورود نوبرانه های بهاری و فروش سیری انها است.

به گزارش میزان، فصل بهار علاوه بر زیبایی های طبیعی به فصل میوه های متنوع و نوبرانه پرطرفدار نیز معروف است و در این میان چغاله بادام پیشتاز از سایر میوه ها در بازار خودنمایی کرده است.

 

گزارش های میدانی میزان نشان می دهد چغاله بادام در سطح بازار به قیمت سیری ۱۵ هزارتومان و هر ۱۰۰ گرم ۲۰ هزار تومان در مغازه ها و یا به دست چرخی های دوره گرد به فروش می رسد.

 

یکی از فروشندگان در گفت‌و گو با خبرنگار میزان گفت: چغاله های سطح بازار از استان فارس به تهران منتقل شده و دلیل قیمت بالا، کم بودن ان در سطح بازار است و به طور قطع تا ۱۰ روز آینده و افزایش عرضه شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

 

فروشنده دیگری که او نیز چغاله های خود را سیری ۱۵ هزار تومان به فروش می رساند گفت: هر کیلو چغاله بادام ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد که در صورت خرید ۱۰ هزار تومان نیز تخفیف داده می شود.

 

با این تفاسیر و با قیمت‌های اعلامی از سوی فروشنده ها باید منتظر ماند و دید این نوبرانه لوکس تا چه زمانی در اوج قیمت قرار دارد و چه تاریخی را برای افت قیمت خود و شیرین کردن کام اکثریت افراد انتخاب خواهد کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *