پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ قبل از ظهر به وقت تهران

قاتل ستایش قریشی اعدام شد

مجتبی فرحبخش وکیل مدافع قاتل «ستایش قریشی» از اجرای حکم اعدام موکلش خبر داد.

وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی گفت: علی رغم درخواست‌های ما و تلاش‌های فعالان مدنی از پدر ستایش قریشی برای بخشش موکلم صبح امروز حکم قصاص او اجرا شد.

مجتبی فرحبخش وکیل مدافع قاتل «ستایش قریشی» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اجرای حکم قصاص موکلش در محوطه زندان رجایی شهر، اظهار کرد: تلاش‌های نهایی توسط ما و فعالان مدنی و خانواده موکلم برای جلب رضایت از خانواده ستایش قریشی صورت گرفت و ما در بیرون از محوطه منتظر اعلام نتیجه بودیم اما متاسفانه مطلع شدیم حکم اجرا شده است.

وی افزود: خانواده موکلم و خانواده ستایش برای اجرای حکم حضور داشتند.

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث ,ستایش

قاتل ستایش قریشی اعدام شد

 

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,   قاتل ستایش

حکم قاتل ستایش سحرگاه امروز پنج‌شنبه اجرا شد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: با توجه به تقاضا و اصرار اولیای دم ستایش قریشی و پس از انجام تمامی فرآیندها و تشریفات قانونی؛ حکم صادره که به تایید دیوانعالی کشور رسیده بود به مرحله اجرا درآمد.

رئیس کل دادگستری تهران اظهار امیدواری کرد که اعمال قانون و اجرای این احکام بازدارندگی لازم را داشته باشد و در آینده شاهد تکرار این حوادث و جنایات نباشیم.

به گزارش ایسنا، قاتل ستایش بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۷ دادگاه کیفری یک تهران، در خصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و در خصوص اتهام تجاوز به عنف به اعدام و در خصوص اتهام جنایت بر میت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد که این حکم به دیوان عالی کشور نیز رسید.

 

۲/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *